ΚΑΙΛΗ
"Έλα" πήρε με φόρα το χέρι μου μέσα στο δικό του. Βγήκαμε έξω και κατεβήκαμε τρέχοντας, σχεδόν, τα σκαλιά.
" Που πηγαίνουμε και γιατί τρέχουμε. " γύρισε το κεφάλι του λίγο για να με κοιτάξει. " Πάμε.. Θα δεις... Τρέχουμε γιατί άμα μας δει το αμορε σου εγώ θα βρεθώ δίπλα από τον Τζεϊς "γέλασε λίγο αλλά αφού είδε ότι δεν ανταποκρινόμουν σταμάτησε. Δεν του είπα ότι ο Ρόμεο θα έλειπε για κάποιες ώρες.
Ο ουρανός ήταν γεμάτος με αστέρια και δεν έκανε καθόλου κρύο. Ήταν λες και ήταν καλοκαίρι. Ο Κάσπιαν είχε φορέσει ένα μαύρο πουκάμισο με τα πάνω κουμπιά ξεκούμπωτα ώστε να φαίνεται το γυμνασμένο στέρνο του,ενώ από κάτω ένα μαύρο παντελόνι . Από ότι κατάλαβα θα πηγαίναμε στην λίμνη. Επειδή από μακριά φαινόταν τα κρύσταλλινα νερά μιας λιμνούλας.
Μετά από μερικά λεπτά ησυχίας φτάσαμε στην άκρη της λίμνης. Γύρω γύρω είχε γρασίδι. Όπως και το μεγαλύτερο μέρος του κήπου τους. Άφησε το χέρι μου και έκανε ένα βήμα πιο κοντά τοποθετώντας τα χέρια του στις τσέπες. Κοίταζε τον νυχτερινό ουρανό. Το φεγγάρι.
" Δεν είναι όμορφα ?" ρώτησε χωρίς να πάρει το βλέμμα του. Έμοιαζε λες και ανήκει ολοκληρωματικά στο σκοτάδι. Στην νύχτα. Τα κατάμαυρα μαλλιά του, τα ρούχα του, η σκοτεινή του ομορφιά.
Έκανα ένα βήμα για να βρεθώ δίπλα του. " Πράγματι. " όταν πλησίασα αρκετά την λίμνη είδα ότι στην επιφάνεια του νερού καθρεπτιζόταν τα αστέρια. Λες και ήταν μικρά κεράκια. Μετά αυτά τα αστέρια έκαναν μικρές εκρήξεις. Σαν πυροτεχνήματα στον ουρανό. Γονάτισα ακριβώς εκεί που ξεκίναγε η λίμνη. Ακούμπησα τα ακροδάχτυλα μου στο νερό. Ήταν δροσερό.
" Βγάλε το χέρι σου. " στην αρχή νόμιζα ότι με πρόσταξε αλλά τελικά ήθελε να κοιτάξω τα δάχτυλα μου. Είχαν πάνω σαν ασημόσκονη. Πως ?
" Μερικές μέρες του χρόνου η λίμνη βγάζει την μαγεία της. " τον κοίταξα σμίγοντας τα φρύδια μου. " Δεν είναι μαγική η λίμνη μην χαίρεσαι. "είπε" Δηλαδή είναι αλλά δεν θα πάθεις τίποτα τώρα που άγγιξες τα νερά της. " κάθισε ανακούρκουδα δίπλα μου. Όταν με κοίταξε με αυτά τα βιολετί μάτια η καρδιά μου αύξησε τους χτύπους της. Πως γίνεται να είναι τόσο όμορφος γαμώτο ?!
"Τι λες για μια βουτιά, μικρή ?" με προκάλεσε. Υψώνοντας το τέλειο μαύρο φρύδι του. " Πας καλά ?!" έκανε πίσω το κεφάλι του βγάζοντας ένα υπέροχο γέλιο από το στόμα του. " Εδώ σκότωσες βρικόλακα. Σε ένα μπανάκι θα κολλήσεις ?"
YOU ARE READING
Vampire brothers
VampireΤι και αν έπεφτες θύμα απαγωγής και οι απαγωγείς ήταν υπερανθωποι όμορφοι βρικολακες ? Τι και αν άρχιζαν όλοι ένας ένας να σε ερωτεύοντε ? Τι και αν μαθαινες ότι δεν είσαι μια απλή θνητή? Η Κάιλη Μπλάκγουντ θα προσπαθήσει να αποδ...