ΚΆΣΠΙΑΝΔεν μπορούσα να την βλέπω να κλαίει μόνη της έξω αλλά αποφάσισα να της δώσω λίγο χρόνο να σκεφτεί. Ίσως το είχα μετανιώσει που δεν της είχα πει τίποτα αλλά και να το ήξερε μήπως κάτι θα αλλαζε?
Όλα θα άλλαζαν σε μια εβδομάδα. Ο Νειθαν μου είπε ότι πρέπει να εμφανιστώ για τον χορό που θα γίνει στο σπίτι. Χορός. Αστείο εε... Γέλασα μόνος μου καθώς έβαζα ανάμεσα στα δόντια μου ένα τσιγάρο.
Ρουφιξα τον καπνό μέσα μου και τον άφησα να φύγει στο παγωμένο αεράκι. Η Κάιλη ήταν κάπου μέσα με την φίλη της αποφεύγοντας να μου μιλήσει. Ακόμα οι πληγές επουλωνονταν από τα μαχαίρια - λόγια της.
Άκουσα την πόρτα να ανοίγει και προς μεγάλη μου έκπληξη ήταν, η Ερμιόνη. " Ουψ.. Γεια! Νόμιζα ότι ήταν ο Ρόμεο εδώ."
" Όχι δεν είναι. Μονο εγώ. Πως... Είναι?" την ρώτησα.
" Μάλλον κλαίει ακόμα. Ή μπορεί να την πήρε ο ύπνος. Δεν με αφήνει να μπω στο δωμάτιο. Και δεν μπορώ να σπάσω και την πόρτα" γέλασε άκεφα " Πρέπει να πας εσύ να της μιλήσεις. Μου τα είπε και... Είναι χαζή που σπαταλαει χρόνο ενώ φεύγεις. " συνέχισε.
" Και Κάσπιαν... Μην φοβάσαι να της μιλάς. Δεν είναι αδύναμη όπως φαίνεται. " Με συμβούλεψε καθώς έμπαινα μέσα για να την βρω. Γνώριζα πόσο δυνατή είναι αλλά νόμιζα πως όταν της το έλεγα δεν θα το άντεχε.
Χτύπησα την πόρτα του δωματίου και αφού δεν την άκουσα έβαλα το χέρι μου στο χερουλι της πόρτας. Δεν ήταν κλειδωμένα. Αμέσως εισχωρησε στα ρουθούνια μου η γλυκιά μυρωδιά της. Είχε ξάπλωσει στο κρεβάτι σαν βρέφος, με μαζεμένα τα πόδια της στην κοιλιά της και τα μαλλιά της χυμενα στο μαξιλάρι. Ήταν ολοφανερο πως είχε πλανταξει στο κλάμα καθώς τα μάτια της και η μύτη της ήταν κατακόκκινα. Και για όλα φταίω εγώ.
Έκανα να φύγω για να μην την ξυπνήσω αλλά με σταμάτησε η φωνή της. " Μην φεύγεις. "
" Συγνώμη. Συγνώμη που δεν σου μίλησα. Συγνώμη που έγιναν όλα αυτά. Συγνώμη -"
" Εγώ συγγνώμη. Που σου μίλησα έτσι. " ρουφιξε την μύτη της και σηκώθηκε για να με κοιτάξει. Ακόμα και όταν κλαίει είναι όμορφη. Γέλασα άηχα.
" Ωραία τώρα που τελειώσαμε με τις συγνωμες τι λες να πάμε στο τζακούζι πριν φύγουμε ?" αμέσως μόλις με άκουσε πέταξε τα παπλωματα και σηκώθηκε.
" Έχει μαγιό στην ντουλάπα. Τώρα άμα δεν σου κάνουν... " Με χτύπησε στην κοιλιά και αμέσως μετά έβαλε το χέρι της πίσω από τον σβέρκο μου και τεντωσε το μικροσκοπικό της σώμα για να με φιλήσει.
YOU ARE READING
Vampire brothers
VampireΤι και αν έπεφτες θύμα απαγωγής και οι απαγωγείς ήταν υπερανθωποι όμορφοι βρικολακες ? Τι και αν άρχιζαν όλοι ένας ένας να σε ερωτεύοντε ? Τι και αν μαθαινες ότι δεν είσαι μια απλή θνητή? Η Κάιλη Μπλάκγουντ θα προσπαθήσει να αποδ...