ΚΑΣΠΙΑΝ
Δεν μπορούσα να καταλάβω τι συνέβαινε με την Καιλη. Όταν την έπαιρνα έβγαζε ότι το είχε κλειστό και δεν έβλεπε τα μηνύματα μου. Τι το έχεις το κινητό, μωρό μου άμα δεν το σηκώνεις?! Την τελευταία φορά που την πήρα δεν άντεξα και το πέταξα με δύναμη στον τοίχο κάνοντας το δικό μου χίλια κομμάτια. Ευτυχώς έχω και άλλο.
Όταν το είχε σηκώσει έκανε λες και δεν με ξέρει. Θα τρελενομουν άμα δεν μάθαινα τι παιζόταν.
Είχα κατέβει μόνο μια φορά κάτω για πρωινό. Το σπίτι ήταν τόσο άδειο και ήσυχο. Λες και όταν έφυγε πήρε τα πάντα μαζί της. Ο Ρομεο φαινόταν υπερβολικά χλωμός και κάθε φορά που με έβλεπε τα μάτια του πέταγαν σπίθες θυμού . Σορι αλλά δεν φταίω που διάλεξε εμένα η μικρή...
Ο Ζεντ είχε βρει κοπέλα και την είχε φέρει να την γνωρίσουμε. Δεν φαινόταν πολύ έξυπνη αλλά από σώμα ήταν υπερβολικά καλή.
Ο Ντρακο ήταν καλύτερα από όλους μας. Αλλά όσο τον ρωτούσα τι γινόταν μου έλεγε τίποτα.
" Ο Βασιλιάς πήρε τηλέφωνο?" ρώτησα ενώ τρώγαμε χωρίς να μιλάει κανένας μεταξύ μας . "Τι δουλειά έχει ο βασιλιάς να πάρει?" είπε ο Νειθαν πίνοντας λίγο από το ποτήρι του. Ναι μάλλον αυτό που ρώτησα ήταν γελοίο. Αλλά άμα δεν μάθω για εκείνη θα πάω ο ίδιος να την βρω.
" Απλά λέω..." είπα αδιάφορα. Ο Ρομεο μου έριξε ένα παγωμένο βλέμμα. Δεν μπορούσα πια αυτό μεταξύ μας έτσι ξεσπασα.
" Έφυγε Ρομ. Ξέχνα την! " αυτός φάνηκε να ξαφνιαζεται στην αρχή αλλά μετά θύμωσε ακόμα περισσότερο. " Δεν θα μου πεις τι να κάνω. Και δεύτερον εσύ φταις που έφυγε. Τίποτα δεν θα γινόταν άμα δεν την εφερνες εδώ πέρα!" ο Νειθαν ξεφυσιξε σαν να βαριέται.
"Δεν σε πειράζει αυτό. Σε χαλάει που για άλλη μια φορά η γκόμενά σου καταληξε να θέλει εμένα."
" Άμα όμως η Ροουζ έμενε με εμένα, θα ήταν ακόμα ζωντανή. " η φωνή του τρεμοπαιξε λίγο όταν ανέφερε το όνομα της.
" Αυτήν την φορά δεν θα αφήσω την Καιλη να πάθει τίποτα. "
" Όσοι είναι κοντά σου πληγωνονται. Δεν το βλέπεις?! Αλλά δεν θα κάτσω να δω τι θα γίνει στην συνέχεια. Άμα την αγαπάς όπως λες θα την αφήσεις." έκανε πίσω την καρέκλα του και έφυγε.
Έσφιξα την γροθιά μου κάτω από το τραπέζι για να μην παω να σπάσω τα μούτρα του Ρομεο.
" Κάσπιαν. " ο Ντρακο είπε. Γύρισα να τον κοιτάξω." Ο Ερλ μου έχει πει ότι η Καιλη... Συμπεριφερεται λίγο περίεργα τώρα τελευταία."
YOU ARE READING
Vampire brothers
VampireΤι και αν έπεφτες θύμα απαγωγής και οι απαγωγείς ήταν υπερανθωποι όμορφοι βρικολακες ? Τι και αν άρχιζαν όλοι ένας ένας να σε ερωτεύοντε ? Τι και αν μαθαινες ότι δεν είσαι μια απλή θνητή? Η Κάιλη Μπλάκγουντ θα προσπαθήσει να αποδ...