Είχε περάσει ήδη μια εβδομάδα στην Ακαδημία και άρχισα να νιώθω μέρα με την μέρα ακόμα πιο άνετα. Καλά τα κοινοχρηστα μπάνια δεν ήταν τόσο τέλεια αλλά γενικά ήμουν εντάξει. Οι καινούργιοι φίλοι μου, είχαν γίνει πια κολλητοί μου και στα μαθήματα τα πήγαινα αρκετά καλά, αφού αφιέρωνα πολλές ώρες σε αυτά. Το μόνο που έλειπε από την ζωή μου ήταν οι παλιοί μου φίλοι, το αγόρι μου και η οικογένεια μου. Φυσικά με τον Κάσπιαν μιλάμε συνέχεια στο τηλέφωνο και προσπαθώ να έχω μια επαφή με την Ερμιόνη και την μαμά μου.
Ο Ρομεο ήταν ακόμα με την καλύτερη μου φίλη και πραγματικά χάρηκα όταν μίλησα μετά από τόσο καιρό μαζί του. Τον αγαπούσα και πάντα θα τον αγαπώ απλά ως φίλο και μόνο. Μάλλον το έχει καταλάβει και αυτός, αλλά φυσικά δεν έχουμε μετανιώσει για τίποτα που συνέβη στο παρελθόν.
Η Βαλερια από την άλλη, δεν μου έχει ξαναδώσει σημασία αφού είμαι μακρυά από το αγόρι της (και μετά από αυτό που είδα ακόμα πιο μακρυά) αλλά δεν σταματώ να ψάχνω και να ρωτάω για το ποια ήταν η Κάθριν την οποία ανέφερε ο Βανς όταν τους είδα στην βιβλιοθήκη.
" Αχ το μόνο που θέλω είναι ενα καυτό μπάνιο και έναν γυμνασμένο να μου κάνει μασάζ. Τελικά δεν έπρεπε να διαλέξω στίβο για το μάθημα της γυμναστικής." είπε η Λάιτ μόλις μπήκε στο δωμάτιο. Έπεσε σαν πτώμα στο κρεβάτι της και πέταξε την τσάντα της στο πάτωμα.
" Μπορώ να σου φέρω τον Βανς. Αλλά μετά δεν ξέρω για πόσο θα αναπνέεις άμα το μάθει η κοπέλα του. " γελάσαμε και οι δύο" Μάλλον αξίζει να πεθάνω έχοντας κάνει... Μασαζ μαζί του." γελάσαμε για κανένα πεντάλεπτο συνεχόμενα, ενώ και οι δύο είχαμε δακρύσει στα γέλια κυριολεκτικά. Μου άρεσε πολύ η παρέα της Λάιτ.
" Α καλέ. Παραλίγο να το ξεχάσω. Την Κυριακή είναι ο ανοιξιατικος χορός του σχολείου. " φέτος μάλλον είναι η χρονιά των χορών. Έχω πάει πάνω από δέκα φορές και πραγματικά δεν θέλω να ξαναπάω για καιρό. " Ωωω είναι υποχρεωτικό?" ρώτησα ανοίγοντας το λαπτοπ για να τελειώσω την εργασία μου για το μάθημα της κοινωνιολογιας. Έχω καιρό μέχρι την προθεσμία αλλά θέλω να την τελειώσω γρήγορα ώστε να έχω χρόνο για άλλα. " Ναι είναι. Γιατί είσαι η σύνοδος μου. Δεν πρόκειται να με αφήσεις να χορεύω μόνη μου. Θα είναι πολύ γελοίο θέαμα δεν νομίζεις?" Δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι έπρεπε να βρω συνοδό για να πάω αλλά και πάλι ήθελα να κάτσω στο δωμάτιο μου και να λιώσω στο κρεβάτι μου με ένα μπολ ποπκορν και το Netflix.
" Είναι πολύ ωραία αλήθεια. Είχα πάει στον καλοκαιρινό χορό και ήταν απλά τέλεια. Θα σε πάω σε ένα φοβερό μαγαζί να διαλέξουμε φορέματα!" προσπάθησε να με δελεάσει. Ναι το παραδέχομαι ότι έχει πολύ ωραίο γούστο στα ρούχα αλλά δεν ήθελα απλά να ντυθώ για να πάω σε έναν χορό που θα παίξουν δύο τρία τραγούδια και θα υπάρχει τόσο πολύς κόσμος." Τέλος πάντων. Έχω δύο ημέρες να σου αλλάξω την γνώμη. Πάω για ντουζ. Όταν γυρίσω να έχεις φέρει τον Βανς Μασέρ μου." έφυγε και εγώ άρπαξα την ελευθερία να πάρω τηλέφωνο τον Κας.
YOU ARE READING
Vampire brothers
VampireΤι και αν έπεφτες θύμα απαγωγής και οι απαγωγείς ήταν υπερανθωποι όμορφοι βρικολακες ? Τι και αν άρχιζαν όλοι ένας ένας να σε ερωτεύοντε ? Τι και αν μαθαινες ότι δεν είσαι μια απλή θνητή? Η Κάιλη Μπλάκγουντ θα προσπαθήσει να αποδ...