Κεφάλαιο 15

2.4K 230 33
                                    


ΚΑΣΠΙΑΝ

Είχα ξυπνήσει ένα δεκάλεπτο νωρίτερα αλλά δεν ήθελα να σηκωθώ. Ή μάλλον δεν μπορούσα κιόλας, είχε ακουμπήσει το κεφάλι της στο στήθος μου και άμα έκανα κάποια κίνηση θα ξύπναγε.

Το βράδυ μάλλον έβλεπε εφιάλτες γιατί φαινόταν ανήσυχη. Δεν είναι και λίγο. Σήμερα θα γνωρίσει τον πατέρα της που τον έχει σε όλη της την ζωή μόνο μια φορά. Και είναι και βρικόλακας! Και είναι και βασιλιάς! Αυτός ο βασιλιάς που θα μας σκοτώσει άμα μάθει ότι πήραμε μια θνητή. Άμα δεν το παίξω καλός η μικρή θα πει τα πάντα.

Είχα σχεδόν ξεχάσει πως είχε φιλησει τον Ρομεο. Δεν ξέρω γιατί αλλά κάτι ένιωσα. Σαν ένα χέρι αόρατο χέρι να με χτύπησε δυνατά στο πρόσωπο. Έτσι είχα νιώσει και με την Ροουζ. Όταν την έβλεπα μαζί του γαμωτο ζηλευα όσο δεν πάει. Αλλά με την Καιλη... Δεν είναι τίποτα για εμένα.

" Κάιλ είναι ώρα να ξυπνήσεις... " την σκούντηξα απαλά στο μπράτσο αλλά δεν κουνήθηκε. " Πέντε λεπτά ακόμα. Δεν θα αργήσω για το σχολείο... " μουρμούρισε. Γέλασα λίγο και ξανά έβαλα το κεφάλι μου στο μαξιλάρι.

" Κάιλ... " άρχισα πάλι να της λέω για να την σηκώσω. Άρχισε να ξυπνάει σιγά σιγά. " Δεν θέλω να ξέρω η μαμά σου πως σε σήκωνε κάθε πρωί... " τεντώθηκε πάνω μου και ξαφνικά πετάχτηκε πάνω. " Τι κάνεις εσύ εδώ ?! Και γιατί δεν φοράς μπλούζα ?? " με κοίταγε με ορθάνοιχτα μάτια.

" Με άφησες να κοιμηθώ εδώ άμα δεν το θυμάσαι. " της είπα. " Και δεν μπορώ να κοιμηθώ με ρούχα. " συμπλήρωσα στην ερώτηση της. " Σωστά... " σηκώθηκε πάνω από το κρεβάτι και έφτιαξε με τα χέρια της τα μαλλιά της.

" Δεν έχει φιλί για καλημέρα ??" της είπα μειδιάζοντας. Με κοίταξε με αυτό το δολοφονικό - γλυκό για εμένα - βλέμμα και άνοιξε την ντουλάπα της. " Πρέπει να ετοιμαστώ για το πρωινό. Δεν θέλω να φανεί ότι σε διώχνω αλλά αυτό κάνω. " σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα κοντά της. Έβαλα τα χέρια μου στην μέση της και το κεφάλι μου στον ώμο της.

" Όλα θα πάνε καλά. " της είπα και την φίλησα στα μαλλιά. Εκείνη κοκκίνησε και απομακρύνθηκε. " Θα τα πούμε Κάσπιαν... " δεν θα έφευγα αλλά εκείνη έπρεπε να πάει να δει τον πατέρα της. Αλλιώς θα της έβγαζα τα ρούχα και θα την έκανα να με παρακαλαει. Το ξέρω πως με θέλει. Με θέλει πολύ. Και εγώ θα ήθελα να...πειραματιστω μαζί της.

Ενώ έβγαινα από το δωμάτιο είχα απορροφηθεί από την σκέψη της και δεν πρόσεξα τον αδελφό μου που μόλις έβγαινε από το δωμάτιο του. " Τι έκανες στο δωμάτιο της ?"

Vampire brothersWhere stories live. Discover now