Κεφάλαιο 72

768 58 51
                                    

Η πολη των αστεριών ή όπως λέγεται από τους κατοίκους της Skyfall, δεν έχει καμία σχέση με την Νέα Υόρκη αλλά οι ακτές της είναι πανέμορφες. Ο ήλιος σχεδόν καίει παρόλο που είναι άνοιξη. Δεν μπορούσα να το πιστέψω ότι είχε περάσει τόσο καιρός από τότε που ο Κάσπιαν με είχε πάρει από την οικογένειά μου. Κόντευε χρόνος αλλά ποτέ δεν θα γυρνούσα τον χρόνο πίσω.

Ο Κάσπιαν φόρεσε τα μαύρα γυαλιά ηλίου του και πέρασε το χέρι του γύρω από τους ώμους μου. " Πρέπει μια μέρα να έρθουμε στην παραλία." λέει κοιταζωντας προς την ακτή. Ήταν γεμάτη κόσμο που χαιρόταν τον ήλιο και την θάλασσα.

Συμφωνήσαμε να καθίσουμε σε ένα εστιατόριο φαστφουν κοντά στην παραλία. " Δεν το πιστεύω ότι πήρες πέντε μπέργκερ!" του λέω και εκείνος γελάει." Τι? Πεινάω." δικαιολογηθηκε. " Παρόλο που έφαγα αρκετά καλά το βράδυ" συμπλήρωσε κλείνοντας το μάτι του. Γύρισα τα μάτια μου αλλά γέλασα. Η σερβιτόρα μας έφερε το φαγητό και άρχισε να μου λεει για το τι συνέβη στο συμβούλιο. Ήταν μάλλον σίγουρο ότι θα τον παίρνανε και δεν μπορούσα να μην τον αγκαλιάσω από την χαρά μου." Μπορείς να μου δείξεις την χαρά σου στο καινούργιο μου δωμάτιο το βράδυ." φίλησε τον ώμο μου και εγώ σηκώθηκα και κάθισα απέναντι του. " Με ποιον θα μείνεις?" ρώτησα και εκείνος αφού έφαγε σχεδόν το μισό μπέργκερ με μια μπουκιά απάντησε πως δεν του είχαν πει. Μακάρι να ήταν κάποιος που να μην ήταν στην παρέα της Βαλεριας και να μην χρειαζόταν να βρισκόταν όλη μέρα στο δωμάτιο.

" Ο Ρομεο πως είναι? "ρωτάω παίρνοντας για να του σπάσω τα νεύρα από τις πατάτες του ενώ με κοροϊδεύει για την σαλάτα που πήρα. " Σταμάτα να μου τρως το φαγητό!" λέει και εγώ γελάω. "Ο αδελφός μου δεν ξέρω έχει πάθει κόλλημα με την Ερμιόνη. Είχα πάει στο σπίτι που πήρε κοντά στο δικό σας και με την καμία δεν θα εμένα εκεί πέρα ενώ έχουμε τόσα πολύ καλύτερα σε όλη τη χώρα." ενώ μιλάει ανοιγοκλεινει τον αναπτήρα που έχει στο χέρι του. " Ναι μάλλον έχει σοβαρεψει η σχέση τους. " σχεδόν μουρμούριζω. Το ξέρω πως ο Ρομεο είναι πολύ καλός και5η φίλη μου ότι τον υπερλατρευει αλλά δεν ξέρω πως θα κατέληγε όλο αυτό αφού από τόσο νωρίς κατέληξαν να μένουν σχεδόν μαζί. Από την άλλη όμως και εγώ με τον Κάσπιαν έχουμε μια πολύ στενή επαφή και μέχρι τώρα ήμαστε μια χαρά νομίζω.

" Το πρωί πριν πάω εκεί... Σε είδα με αυτόν τον μαλακα. Άμα σε πείραξε θέλω να μου το πεις εντάξει?" Τι? Ω ναι ο Βανς. " Όχι δεν - δεν μου είπε τίποτα."

"Που πάμε? Ξέρεις θα μπορούσες να μιλήσεις και μπροστά τους. Ούτως ή άλλως ξέρουν για την κοπέλα σου " ο Βανς συνέχισε να περπατάει και εγώ πραγματικά ήθελα να φύγω όσο πιο πολύ μπορούσα μακρυά του. Εχθές πράγματι μου έσωσε την ζωή αλλά και πάλι παραμένει ένα τέρας. Η Κάθριν το μόνο που ήθελε ήταν μια καινούργια αρχή και τελικά κατέληξε να την τελειώνει.

Vampire brothersWhere stories live. Discover now