ΚΑΙΛΗΕκείνο το βράδυ που ήρθε να με βρει ο Ντρακο για να μου πει τα νέα με τον αδελφό μου, μάζεψα αμέσως τα πράγματα μου και ενημέρωσα την Ερμιόνη και τον Σπένσερ πως θα έλειπα για μερικό καιρό.
Ότι και να σου πει πρέπει να γυρίσεις πίσω. Μόλις βρεις τον Ερλαντ, θα κάνεις λες και δεν άλλαξε τίποτα. Θα γυρίσεις πίσω στην ζωή που σου ταιριάζει. Θυμησα στον εαυτό μου. Αυτό φυσικά σημαίνει πως πρέπει να αποφεύγω τον Κάσπιαν όσο το είναι δυνατόν.
Είχε ξημερώσει όταν μπήκαμε με το αυτοκίνητο από την πύλη που οδηγούσε στο παλιό μου σπίτι. Πάντα θα αγαπώ αυτό το σπίτι που με έκανε για λίγο να καταλάβω πως αξίζει να παλέψεις για αυτά που αγαπάς. Ναι πράγματι αγαπούσα ακόμα πολύ τον Κάσπιαν και μάλλον δεν θα σταματήσω ποτέ, αλλά δεν είναι του κόσμου μου. Ο χωρισμός μας στο μέλλον ήταν αναποφευκτος και εγώ εκείνη την περίοδο θα είμαι ευάλωτη αφού θα έχω στηριχτεί εξολοκλήρου σε αυτόν.
Μπήκαμε από την μπροστινή πόρτα που οδηγούσε στην σκάλα για τον επόμενο όροφο και στην τραπεζαρία. Στο μυαλό μου ήρθε η εικόνα την πρώτη μέρα που μπήκα στο σπίτι. Μου είχε φανεί τεράστιο και παγωμένο. Όχι από την χαμηλή θερμοκρασία αλλά από το πολύ βαρύ κλίμα που επικρατούσε ανάμεσα τους. Εξωτερικά έμοιαζαν για αδέλφια αλλά άμα τους άκουγες για λίγο θα τους πέρναγες για εχθρούς που προσπαθούν να επιβιώσουν ζώντας όλοι μαζί κάτω από μια στέγη. Τώρα φυσικά όλα πήγαιναν καλύτερα αφού με έναν τρόπο που τους ένωσα, χωρίς βέβαια να έχω σκοπό αυτό στην αρχή. " Έχει πολύ ησυχία που είναι όλοι?" Ρώτησα δίνοντας τα πράγματα μου σε έναν υπηρέτη για να τα πάει πάνω στο δωμάτιο μου. Αυτήν την κοπέλα την ήξερα. Με είχε βρει αφού με είχε δαγκωσει ο Τζεις. " Φυσικά δεσποινίς." είπε ευγενικά και έκανε να φύγει αλλά την έκοψα" Σε παρακαλώ λεγε με Καιλη. Δεν θα μείνω για πολύ ακόμα μαζί σας."
" Καλώς ήρθες δεσποινίς Καιλη." γύρισα πίσω και είδα τον Νειθαν, ντυμένο με ένα καλό ραμμένο κουστούμι και κρατώντας όπως πάντα ένα βιβλίο. Είχα ξεχάσει πόσο όμορφοι ήταν όλοι τους. Κατέβηκε και πλησίασε εμένα και τον Ντρακο.
" Γειά σου Νειθαν. " είπα σε ουδέτερο τόνο." Άκουσα πως δεν θα μείνεις για πολύ. Για ποιον λόγο ήρθες τότε?" ρώτησε κάνοντας με να νιώθω λίγο λες και βρισκόμουν σε ανάκριση. " Ήρθα να βοηθήσω ώστε να βρεθεί γρήγορα ο αδελφός μου. Τι ξέρεις για αυτό?"
" Ο αδελφός σου δεν έδινε σημάδια ζωής εδώ και τέσσερις μέρες. Βρισκόταν εδώ όταν η... Μητέρα μας τον πήρε. Δεν ξέρω τι θέλει να ανταλλάξει. Δεν είχαμε μια πλήρη επικοινωνία,απλά μας ενημέρωσε ότι είναι καλά και ότι θα ξανά επικοινωνήσει με εμάς για να πει τους όρους ώστε να τον αφήσει ελεύθερο. Ο βασιλιάς είναι έξαλλος με την Αμαρανθα. "
YOU ARE READING
Vampire brothers
VampireΤι και αν έπεφτες θύμα απαγωγής και οι απαγωγείς ήταν υπερανθωποι όμορφοι βρικολακες ? Τι και αν άρχιζαν όλοι ένας ένας να σε ερωτεύοντε ? Τι και αν μαθαινες ότι δεν είσαι μια απλή θνητή? Η Κάιλη Μπλάκγουντ θα προσπαθήσει να αποδ...