Κεφάλαιο 46

1.1K 132 79
                                    


ΚΑΙΛΗ

Τα είχα όλα έτοιμα. Έβαλα στην μπότα μου το στιλέτο του Ρομεο που βρήκα στο δωμάτιο του Κάσπιαν και πήρα αλλά δύο μικρά που τα έδεσα στην ζώνη μου.

Δεν είχα πει τίποτα στους άλλους γιατί, τους είχα ικανούς ακόμα και να με δέσουν ώστε να μην πάω. Αλλά εγώ το είχα αποφασίσει. Όπως θα ερχόταν αυτός να με σώσει, χωρίς να σκέφτεται την ζωή του έτσι θα πάω και εγώ. Και ελπίζω όλα να πάνε καλά.

Άφησα ένα σημείωμα στο δωμάτιο μου ώστε όταν αρχίζουν να με ψάχνουν να ξέρουν που είμαι.

Ο Λιαμ είχε αναρρώσει και είχε πει πως σήμερα θα έφευγε, για να μην καταλάβουν πως θα έφευγε μαζί μου. " Στις έντεκα στο χρυσό άγαλμα. Να είσαι εξοπλισμένη." μου ψιθύρισε δίπλα στο αυτί μου μόλις φύγαμε από το δείπνο. Προσπάθησα να μην χαμογελάσω για να μην το καταλάβουν οι άλλοι.

"Ει Καιλη! Καιλη!" Ωχ ο Ερλ... " Γειά!" γύρισα και του είπα χαμογελαστή.

" Έλεγα άμα θες να κάνουμε sleepover. Όπως είχαμε κάνει. Να έρθει και ο αδελφός σου."

" Είναι αδελφός σου Ερλ." γέλασα. "Ηρέμησε. Δεν μου αρέσει." είπε γελώντας. " Πια." συμπλήρωσε με πιο χαμηλή φωνή. Σήκωσα τα φρύδια μου περιμένοντας να μου πει ότι κάνει πλάκα.

" Στο παλάτι δύσκολα βρίσκεις... Θνητά όμορφα αγόρια. Οι περισσότεροι είναι αμιλητοι, όμορφοι αλλά... Τρομακτικοι. Αλλά άστο αυτό. Θα έρθεις?" με ρώτησε.

" Σόρι δεν μπορώ. Έχω υποσχεθεί στον Λιαμ να τον βοηθήσω για αύριο. Μια άλλη μέρα. Να είναι και ο αδελφός μου. " γέλασα.

" Εντάξει τότε. Τα λέμε. "

Ήταν η τελευταία φορά που τον έβλεπα. Μπορεί να μην το ξαναδώ και πότε. Να μην δω κανέναν πάλι πια. Τον φώναξα για να σταματήσει να περπατάει. Έτρεξα και τον αγκάλιασα σφιχτά.

" Είσαι υπέροχος Ερλ. Χαίρομαι που ήμαστε αδέλφια. " μου έτρεξε ένα δάκρυ αλλά το σκούπισα πριν το δει. " Και εγώ Σ'αγαπάω Κάιλη αλλά... Είσαι... Καλά ?" γέλασε. "Ναι μια χαρά. Απλά...ήθελα να το ξέρεις. Τα....λέμε." τον αγκάλιασα άλλη μια φορά και μετά έφυγα πριν αρχίσω και τους αποχαιρετω όλους έναν έναν.

Θα τα καταφέρεις Κάιλη. Σιγά. Απλά είναι ένα μάτσο βρικολακες εκεί μέσα. Άμα την έβγαλα με έξι θα τα βγάλω και με εκατό. Βασικά...ποιον κοροιδεύω ?! Ωω μην χάνεις το θάρρος σου. Σε χρειάζεται. Δεν πρέπει να τον απογοητεύσεις.

Αφού έκανα ένα μπάνιο και ετοιμαστηκα άφησα το σημείωμα πάνω στο μαξιλάρι μου και έφυγα.

Vampire brothersWhere stories live. Discover now