ΚΑΣΠΙΑΝ
Δεν ξέρω πως στο διάολο βρέθηκα να κουβαλάω τον σχεδόν λυπόθυμο γαμημένο αδελφό μου και το κορίτσι μου που συνεχώς γέλαγε με ότι μαλακία έλεγε ο Ζεντ για εμένα. Η Κάιλη δεν πρόκειται να ξαναπιεί τίποτα και δεν σηκώνω κουβέντα. Παρόλο που την κάνει περισσότερο τολμηρή. Δεν μπορούσα να ξεχάσω το πρόσωπο της όταν της πρόσφερα τόση πολύ ηδονή μόνο και μόνο με το χέρι μου.
" Μπορείς να μου πεις άλλη μια φορά γιατί πρέπει να τον κουβαλάω στο δωμάτιο μας?" ρώτησα την Κάιλη που έτριβε το πρόσωπο της στο μπράτσο μου σαν γατάκι. Με ερέθιζε τόσο πολύ γαμώτο όταν το έπαιζε τόσο αθώα. Ήθελα τόσο πολύ να την πηδήξω πάνω στον τοίχο αλλά εμφανίστηκε ο γαμημένος αδελφός μου.
Η Κάιλη με βοήθησε ανοίγοντας την πόρτα του δωματίου μου αφού εγώ κρατούσα τον Ζεντ. " Δεν πρόκειται να τον αφήσω να κοιμηθεί στο κρεβάτι μας" γρύλισα μισώντας την ώρα και την στιγμή που δέχτηκα να πάω σε αυτό το γαμημένο πάρτι. Εκείνη έκανε έναν σχεδόν αστείο μορφασμό προσπαθώντας να με πείσει να τον αφήσω να κοιμηθεί στο κρεβάτι που μοιραζόμασταν. Σαν να μην την ακούω τον έριξα στον καναπέ αφού έβγαλα τα παπούτσια του. Απορώ πόσο είχε πιει για να είναι σε τέτοια χάλια. Η Κάιλη που ήταν σε λίγο καλύτερη κατάσταση από τον Ζεντ κάθησε και εκείνη στην πολυθρόνα κοντά στον Ζεντ.
" Μην του δίνεις σημασία. Ο Κάσπι είναι τόσο ξενέρωτοςςςς." ξαναείπε δεύτερη φορά αυτό το βράδυ κάνοντας με να τα βλέπω όλα κόκκινα. " Καλά λέει. Ει Κάιμη είσαι πολύ κουλλλ." είμαι σίγουρος ότι λέει το όνομα της λάθος μόνο και μόνο για να με τσαντίσει. Η Κάιλη συνέχισε να γελάει και να λέει ότι θέλει άλλο ένα ποτό. Φυσικά εγώ κλείνω τα αυτιά μου και πάω στο μπάνιο για να της φέρω λίγο νερό μιας και η φωνή της φαίνεται έτοιμη να κλείσει. Θα πήγαινα κάτω να της φέρω κάτι για τον λαιμό της αλλά δεν τους εμπιστεύομαι καθόλου αυτούς τους δύο μόνους.
Της βάζω το ποτήρι με το νερό μπροστά από το στόμα της και εκείνη το παίρνει αμέσως μέσα στα αδύναμα χεράκια της. Πίνει μια γουλιά και αμέσως ξυνίζει την μούρη της σαν παιδάκι. " Δεν θέλω νερό θέλω να πιώωω." γκρινιάζει κάνοντας με να περάσει από το μυαλό μου να την κλειδώσω στο μπάνιο μέχρι να την πάρει ο ύπνος. " Ή θα μου φέρεις να πιω ή θα φιλήσω τον Ζέντι. Διάλεξε." πως γίνετε αυτό το κορίτσι να με θυμώνει τόσο πολύ? Όχι μόνο είπε ότι θα φιλήσει τον αδελφό μου αλλά τον αποκάλεσε και Ζέντι.
" Εγώ είμαι οκ με αυτό... Κάσπιαν είσαι πολύ τυχερός το κορίτσι σου φιλάει πολύ ωραία." είχα σφίξει την γροθιά μου έτοιμος να την προσγειώσω στο πρόσωπο του αλλά η Κάιλη μου έπιασε το χέρι ακόμα γελώντας. " Έλα ηρέμησε δεν είναι ο μόνος που έχω φιλήσει." σχεδόν πάγωσα όταν το είπε. " Τότε ποιους άλλους έχεις φιλήσει?" ρώτησα μετανιώνοντας αμέσως που το ρώτησα. Αλλά κάτι μέσα μου ήθελε να μάθει.
YOU ARE READING
Vampire brothers
VampireΤι και αν έπεφτες θύμα απαγωγής και οι απαγωγείς ήταν υπερανθωποι όμορφοι βρικολακες ? Τι και αν άρχιζαν όλοι ένας ένας να σε ερωτεύοντε ? Τι και αν μαθαινες ότι δεν είσαι μια απλή θνητή? Η Κάιλη Μπλάκγουντ θα προσπαθήσει να αποδ...