Κεφάλαιο 39

1.5K 144 37
                                    


ΚΑΙΛΗ

" Αυτό το φόρεμα... Τα σπάει!" τσίριξε η Ερμιόνη κάνοντας μια σβούρα γύρω από τον εαυτό της για να ανεμίσει το το φόρεμα της.

" Σου πάει πάρα πολύ." της είπα. Το φόρεμα που είχαμε φορέσει και οι δύο ήταν μαύρο σατέν με φαρδιά μανίκια και εφάρμοζε τέλεια πάνω στο σώμα μας. Στην μέση είχαμε δέσει μια ασημένια ζώνη και στα μαλλιά μας είχαμε βάλει ασημόσκονη.

" Πάμε? Μας περιμένουν. " βγήκαμε από το δωμάτιο μου και αρχίσαμε να βαδίζουμε προς την αίθουσα εκδηλώσεων. Το σπίτι το είχαν ξεστολίσει από τα χριστουγεννιάτικα και το είχαν τώρα ντύσει με μισοφέγγαρα ,αστεράκια και σκούρο μπλε ύφασμα.

" Κάιλη." άκουσα κάποιον να φωνάζει. Γύρισα και είδα τον αδελφό μου να έρχεται προς το μέρος μας. Λοξοκοίταξα την φίλη μου και είδα να σταυρώνει τα χέρια της κάτω από το στήθος της, σχεδόν θυμωμένη.

" Είσαι εντάξει? Άκουσα ότι ήρθατε εχθές αλλά δεν πρόλαβα να σας δω. Έμαθα ότι..... Έμαθες... Συγνώμη Καιλ. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Μίλησα στον πατέρας μας αλλά η Αντέλ δεν αλλάζει την απόφαση της." Δεν ήθελα να το πολυσκέφτομαι.

" Εσύ θα μείνεις εδώ ή θα πας στο παλάτι? "τον ρώτησα.

" Όχι. Θα πάω στο παλάτι. Αλλά σήμερα είναι μέρα χαράς
Ας συζητήσουμε αύριο για αυτά. Γεια σου Ερ " χαμογέλασε στην Ερμιόνη.

" Θες να είσαι η σύνοδος μου? " της πρότεινε. Εκείνη του χαμογέλασε ψεύτικα και είπε." Συγνώμη Ντάνι. Έχω ήδη σύνοδο. Τον Ρόμεο. " σίγουρα έχει αρχίσει να την πατάει με τον Ρομεο γιατί άμα της το πρότεινε αυτός κάποια άλλη στιγμή θα πέταγε από την χαρά της.

" Καλά τότε. Λοιπόν τα λέμε κάτω. Χαρούμενη μέρα Φεγγαρόφωτος. " μας ευχήθηκε και έφυγε.

Όταν κατεβήκαμε κάτω είχε γεμίσει κόσμο που φορούσε μαύρα και ασημένια ρούχα. " Ω Θεέ μου. Κοίτα τους όλους! Είναι λες και βγήκαν από περιοδικά. " γέλασα γιατί και εγώ αυτό είχα σκεφτεί στον πρώτο χορό μας. Η Ερμιόνη εξακολουθούσε να κοιτάει τριγύρω τους βρικόλακες με τα φανταχτερά τους ρούχα ενώ εγώ έψαχνα στο πλήθος για κάποιον γνωστό. Και όταν εννοώ γνωστό εννοώ τον Κάσπιαν.

" Γειά Ζεντ. Ξέρεις που είναι ο αδελφός σου?" γύρισε για να με κοιτάξει. Μαζί και οι άλλοι που ήταν στην παρέα του. " Γειά σας κούκλες. Έχω πέντε αδέλφια. Ποιον από όλους?" γέλασε. " Ξέρεις ποιον."

" Δεν θα μας συστήσεις Ζεντ? Μμ μυρίζεις υπέροχα γλυκιά μου. " ο άντρας που με... Χαιρέτησε ήταν πανέμορφος και έμοιαζε με ροκ σταρ.

Vampire brothersWhere stories live. Discover now