Κεφάλαιο 75

1.6K 72 40
                                    


Κάιλη

Ποτέ δεν πίστευα ότι θα άντεχα δέκα μέρες χωρίς εκείνον. Έχουν περάσει δέκα μέρες και δεν έχω μιλήσει καθόλου μαζί του. Εχθές η Λάιτ μου είπε πως τον είδε στην αίθουσα των καθηγητών. Μάλλον θα θέλει να σταματήσει το σχολείο.

" Το βράδυ θυμάσαι πως θα έρθουν τα παιδιά εδώ για το πάρτι ε?" με ρωτάει για δέκατη φορά σήμερα. Της είπα πως δεν θέλω να κάνω κάτι σήμερα αλλά όλοι επέμεναν. Δεν ξέρω καν που το έμαθε ότι σήμερα είναι τα γενέθλια μου. Σήμερα κλείνω τα δεκαοκτώ. Δεν νιώθω όμως καμία αλλαγή. Νιώθω ίδια.

Μου λείπει. Παρά πολύ. Αλλά φυσικά δεν πρόκειται να τον πάρω τηλέφωνο.
Με ξέχασε. Αυτό ήταν. Του πέρασε. Μάλλον βρήκε ήδη και καινούργια. Η Βαλερία πάντως δεν του έχει μιλήσει. Πάλι τα έφτιαξε με το αγόρι της.

Βάζω ένα Τζιν σορτσάκι και από πάνω ενα απλό άσπρο μπλουζάκι. Δεν έχω όρεξη να ντυθώ καλά ούτε να βαφτω. " Ελααα. Θα σε βάψω εγώ." με τραβάει και από τα δύο χέρια κοντά της και με βάζει να καθίσω στο κρεβάτι. Την αφήνω να κάνει ότι θέλει γιατί δεν θέλω να της χαλάσω την διάθεση. Από το πρωί είναι πολύ χαρούμενη και όλη την ώρα με αγκαλιάζει λέγοντας μου χρόνια πολλά.

Δεν είναι και η μόνη. Μίλαγα σχεδόν για ώρες στο τηλέφωνο με την μαμά μου που έκλαιγε λέγοντας μου πόσο μεγάλωσα, την Ερμιόνη που γκρίνιαζε επειδή δεν την έπαιρνα κάθε μέρα τηλέφωνο, τον Ρομεο και τα δύο αδέλφια μου. Χάρηκα πολύ που τους μίλησα μετά από τόσο καιρό αλλά δεν ήξερε τι να πω όταν με ρώταγανε για τον Κάσπιαν. Απλά τους έλεγα πως είναι καλά.

Με έχει κάνει τέλεια το παραδέχομαι. Την άφησα να μου κάνει τα μαλλιά και στο τέλος κατέληξα με δύο γαλλικές κοτσίδες που τις λάτρεψα. Την αγκάλιασα και την ευχαρίστησα. "Είναι τέλεια. Αλήθεια."

"Το ξέρω! Κοίτα τι κούκλα που είσαι! Μακάρι να σε έβλεπε έτσι ο Κάσπιαν. Θα λυποθυμουσε." γελάω δυνατά παρόλο που με πονάει όταν αναφέρει το όνομα του.

Μόλις βάζουμε μουσική και η Λάιτ είναι ήδη έτοιμη τα παιδιά στέλνουν μήνυμα πως έρχονται. " Χρόνια πολλαααα" τσιριζουν όλοι μαζί όταν ανοίγω την πόρτα." Να τα χιλιάσεις! Κοίτα κοίτα τι σου πήραμε."η Οφελια μου δίνει ενα τυλιγμένο πακέτο και την ευχαριστώ. Τους είχα πει να μην μου πάρουν δώρο. Ούτως ή άλλως δεν ενθουσιαζομαι με την ιδέα να γιορτάζω τα γενέθλια μου. Κάθε χρόνο απλά ερχόταν η Ερμιόνη και ο στο σπίτι και παραγγελναμε πίτσα.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 20, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Vampire brothersWhere stories live. Discover now