Κεφάλαιο 71

909 69 33
                                    


Προσπαθώ με όλη μου την δύναμη να παρακολουθήσω την εξέλιξη της ταινίας αλλά δεν μπορώ να μην σκέφτομαι το ότι ο Κάσπιαν βρίσκεται ακριβώς δίπλα μου και με κοιτάει. Το ότι είναι μαζί μου με κάνει να πετάω από την χαρά μου αλλά και ταυτόχρονα να νιώθω περίεργα με την ατμόσφαιρα ανάμεσα μας. Μήπως δεν τον προσελκυω ερωτικά πια? Ήμουν σίγουρη πως θα έλεγε όχι για την ταινία αλλά παρόλα αυτά είπε ναι και άρχισε να τρώει τα ποπ κορν που βρήκα στο δωμάτιο με τα σνακ κοντά στο μπάνιο.

" Πως πήγε ο χορός?" με ρώτησε προσπαθώντας να πιάσει μάλλον μαζί μου συζήτηση. Γυρνάω να τον κοιτάξω ελάχιστα και απαντάω για το τι συνέβη με την Λοβαννα. Πως μπορεί και όσο περνάει ο καιρός να ομορφαίνει και άλλο?!

Το πρόσωπο του λάμπει και τα μαλλιά του έχουν μακρυνει πάρα πολύ κάνοντας τον ακόμα πιο σεξι. Είναι ξεκάθαρο πως κάνει γυμναστική αφού το σώμα του είναι ακόμα πιο σφιχτό και δυνατό από κάθε άλλη φορά.

Κοιτάζω τα ρούχα του που δεν τα είχα προσέξει προηγούμενος ότι ,φυσικά είναι και μαύρα αλλά το παντελόνι που είναι ίσως υπερβολικά εφαρμοστό πάνω του, τονίζοντας τους μοιρούς του, είναι σε σχέδιο παραλλαγής.

"Κοιτάζεις τον κωλο μου μικρή?" ρωτάει γελώντας με ένα πονηρό χαμόγελο. Μάλλον κοκκινίζω επειδή εκείνος αρχίζει να γελάει. "Τι?! Όχι! Απλά... Το παντελόνι. Είναι... Διαφορετικό."

" Εγω ακόμα πιστεύω πως κοιταγες τον κωλο μου." είπε ανασηκωνοντας τους ώμους του." Σκασε! " τον σπρώχνω ξαφνικά και καταφέρνω να τον ρίξω από το κρεβάτι στο χαλί. Τον κοιτάω από ψηλά χωρίς να μπορώ να σταματήσω να γελάω. Προσπαθεί να κάνει τον θυμωμένο αλλά δεν τα καταφέρνει με την καμία." Α γελάς ε... Θα σου δείξω εγώ." γονατίζει μπροστά από το κρεβάτι και μου πιάνει τους αστραγαλους μου για να με ρίξει και εμένα μαζί του στο πάτωμα. Κάνω ότι παλεύω αλλά στην ουσία γελάω καθώς προσγειώνομαι πάνω του. Γελάμε για λίγο κοιτάζοντας ο ένας τον άλλον αλλά αφού σταματάμε απλά κοιταζόμαστε. Γάμωτο τον θέλω. Θέλω να κάνω τα πάντα μαζί του.

"Τι σκέφτεσαι?" ψιθυρίζει στο αυτί μου πριν βάλει ανάμεσα από τα χείλια του τον λοβο μου. Αναπνέω μέσα από τα δόντια με την επαφή μαζί του. Ανεβαίνω πάνω του βάζοντας τα πόδια μου γύρω του και τον κοιτάω ελπίζοντας να καταλάβει τι θέλω και να μην χρειαστεί να με φέρει σε δύσκολη θέση. Εκείνος όμως δεν λέει τίποτα. Απλά με κοιτάει.

" Τι θέλεις να κάνουμε Καιλη?" τελικά με ρωτάει και είμαι στο τσακ να πω να συνεχίσουμε την ταινία απλά για να μην χρειαστεί να πω κάτι άλλο. "Εμ σκεφτόμουν να..." με κοιτάει περιμένοντας να συνεχίσω αλλά τελικά πάω να σηκωθώ. " Δεν χρειάζεται να ντρέπεσαι μαζί μου. Νομίζω το είχαμε ξεκαθαρίσει." Δεν ξέρω γιατί αλλά νιώθω πως είμαι έτοιμη να βάλω τα κλάματα. Κάνω να σηκωθώ αλλά με σταματάει. " Έπρεπε απλά να μου το πεις Κάιλ." με φιλάει απαλά στα χείλι ενώ εγώ βρίσκομαι ακόμα πάνω στα πόδια του. Καθώς η γλώσσα του περνάει από το κάτω χείλος μου τα χέρια του τραβάνε την άκρη του φορέματος μου. Δεν είχα προσέξει πόσο κρύα ήταν τα χέρια του μέχρι άγγιξαν το εσωτερικό των μοιρών μου κάνοντας με να ανατριχιάσω. " Θέλω πάντα να μου λες τα πάντα. Όπως... Τι θέλεις να σου κάνω τώρα..." Δύο από τα δάχτυλα του τράβηξαν το εσώρουχο μου και έβαλα το χέρι μου στο στήθος του για να τον σταματήσω. Είχα πρώτα κάτι άλλο στο νου μου. "Τι συνέβη?" ρώτησε λες και ήταν ανήσυχος. Ω απλά πες το Καιλη, η Βαλερια πως το έκανε.

Vampire brothersWhere stories live. Discover now