Κεφάλαιο 27

1.7K 167 40
                                    


ΚΆΙΛΗ

    Δεν ξέρω τι είχαν μέσα αυτά τα χάπια και δεν με ένοιαζε να μάθω. Απλά από τότε που άρχισα να τα παίρνω ένιωθα πιο δυνατή. Γεμάτη ζωντάνια. Μέχρι και το σπίτι άρχισε να μου αρέσει. Κάθε πρωί εγώ και ο Έρλαντ ξαπλώναμε στο γρασίδι στην πίσω πλευρά του παλατιού και διαβάζαμε αποσπάσματα από βιβλία που βρίσκαμε στην υπέροχη βιβλιοθήκη. Όταν έβρεχε πάλι κατεβάζαμε λίτρα από τσάι και κιλά από μπισκότα. 

Όταν ξύπνησα ένα πρωί ο αδελφός μου ήρθε να με επισκεφτεί. Μετά από πολύ καιρό. Μου είχε λείψει πάρα πολύ για αυτό έπεσα αμέσως πάνω του και τον αγκάλιασα για ώρα. 

" Συγνώμη που σε παραμέλησα αλλά είχα πολύ... Δουλειά. " του είπα να μπει μέσα ενώ εγώ έτρεξα στο μπάνιο να πλύνω τα δόντια μου και να χτενίσω τα μαλλιά μου.

"Πως πάει ,μικρή ?"  ρώτησε. Γύρισα τα μάτια μου προς τα πάνω " Έχουμε την ίδια ηλικία. " του υπενθύμισα και έσκασε ένα χαμόγελο καθώς έβαλε το χέρι του στην κάσα της πόρτας.

" Λεπτομέρειες. " έπιασα τα μαλλιά μου πάνω με ένα λαστιχάκι. Τα μαλλιά μου είχαν μακρύνει τόσο πολύ και άρχισαν να μου την σπάνε. Δεν μπορούσα να τα κρατήσω για πολύ κάτω χωρίς να με ζεσταίνουν. Το παλάτι ήταν πολύ ζεστό αυτήν την εποχή. " Είσαι εντάξει εδώ πέρα ?"

" Ναι μια χαρά. Γιατί. " τον ρώτησα. Σαν να ξαφνιάστηκε απάντησε " Τσακώθηκατε ?" Τι εννοούσε ?

" Με τον Ερλ? Όχι φυσικά. Περνάμε τέλεια μαζί." ένευσε αρνητικά." Τότε με ποιον ?" πήγα στο μπάνιο και πήρα την μάσκαρα και το μολύβι των ματιών μου από το ντουλάπι με τα καλλυντικά μου. Πέρασα μια βαριά στρώση μάσκαρα από τις βλεφαρίδες μου ενώ προσπαθούσα να καταλάβω που το πήγαινε ο αδελφός μου.

" Τι με ποιον ρε Κάιλ. Το ξέρω ότι μιλάτε. " προσπαθούσα να καταλάβω τι εννοούσε αλλά δεν μπορούσα. Έτσι το άφησα αλλάζοντας συζήτηση.

" Θα με περιμένεις να κατέβουμε κάτω για πρωινό ?" τον ρώτησα βγαίνοντας φουριόζα από το μπάνιο." Βασικά, μου είπε ο Τομλιν να πας στο γραφείο του. Δεν ξέρω τι θέλει. Εγώ θα λείπω για μερικές μέρες. Θα είσαι εντάξει μόνη σου εε. "

" Ναι φυσικά. " Δεν ρώτησα που έπρεπε να πάει. Με αγκάλιασε μια τελευταία φορά και μετά άκουσα την πόρτα να κλείνει. Τσέκαρα μια τελευταία φορά την αντανάκλαση μου στο καθρέφτη κοντά στην πόρτα του δωματίου. Το δέρμα μου είχε μαυρίσει αρκετά και κυριολεκτικά το λάτρευα, ενώ τα μάτια μου φαινόντουσαν πιο λαμπερά από ποτέ. 

Vampire brothersWhere stories live. Discover now