ΚΑΣΠΙΑΝΚατέβασα το τρίτο 'ποτό' καθώς περιμέναμε τον Χάρισον να έρθει να μας βγάλει τις αλυσίδες από τα χέρια.
" Δηλαδή λες ότι θα πετύχει?" ρώτησε σηκώνοντας αναγκαστικά και τα δύο τις χέρια για να τραβήξει τον γιακά μου ώστε να με φέρει κοντά της. Άφησε ένα μακρόσυρτο φιλί στα χείλια μου. " Σε περίπτωση που αποτύχει το σχέδιο και πεθάνουμε" εξήγησε και χαμογέλασε όσο πλατιά μπορούσε.
" Μην ανησυχείς θα προσπαθήσω να σώσω τουλάχιστον εσένα. Και όσον αφορά το φιλί... Ο Ρόμεο μπορεί να είναι ακόμα ελεύθερος." αστειεύτηκα και εκείνη κοκκίνησε." Σταμάτα. Με τον Ρόμεο ήμαστε απλά πολύ καλοί φίλοι. Και ήμασταν."
" Με συμπαθούσες λιγότερο από αυτόν. " της είπα ενώ ήξερα ότι ήταν αλήθεια." Αυτό είναι αλήθεια αλλά... "
" Αλλά? " επέμενα να συνεχίσει." Τώρα σε συμπαθώ το ίδιο με τον Ρομ." έκανα πως προσβλήθηκα αλλά μετά τελικά γέλασα.
" Πολλά γελάκια βλέπω και δεν πιστεύω ότι θα βγουν σε καλό. " άκουσα την φωνή του Χάρισον και μετά από μισό δευτερόλεπτο ένιωσα το χέρι του να ακουμπάει τον ώμο μου.
" Λοιπόν σε όλες τις εισόδους έχει φρουρούς και η Αντέλ κάθετε μόνη της στην αίθουσα του θρόνου με τον φιλαράκο της. " κοίταξε τριγύρω και μετά μας έβγαλε τις αλυσίδες και τις άφησε κάτω από έναν πάγκο.
" Τέλεια. Πάρτε αυτά και κρύψτε τα όσο καλά μπορείτε. " έβαλα το μικρό μαχαίρι μέσα από το σακάκι μου." Θα πάω εγώ για την βασίλισσα. Εσύ πάρε την Κάιλη και βγάλτην έξω." είπα σιγανά για να μην μας ακούσει κανένας.
"Τι?!" φώναξε η Καιλη. " Δεν σε αφήνω μόνο σου και το ξέρεις. Ή θα φύγουμε μαζί ή θα πάμε μαζί να σκοτώσουμε την βασίλισσα. Το ξέρεις πολύ καλά ότι μπορώ να βοηθήσω να γίνουν και τα δύο. " ψιθύρισε.
" Και εσύ το ξέρεις πολύ καλά ότι δεν θα σε αφήσω να διακινδυνέψεις την ζωή σου. " με κοίταξε τόσο έντονα που ήμουν στο τσακ να της πω εντάξει." Καιλη δεν ακούω κουβέντα. Σε παρακαλώ πρόσεχε την. " πήγα να φύγω αλλά με τράβηξε." Μείνε ζωντανός." Με φίλησε για ώρα και μόλις τραβήχτηκε είδα τα υγρά τώρα ματιά της.
" Και εσείς το ίδιο. Σ αγαπώ." την ξανά φίλησα και έφυγα.
*********
" Μπορώ να πω ότι ήταν αρκετά εύκολο μέχρι τώρα" σκέφτηκα καθώς είχα ήδη φτάσει εκεί που βρισκόταν η Βασίλισσα. Έβγαλα το στιλέτο και το κράτησα στο χέρι μου. Μου είχε πει ότι υπήρχε δεύτερη είσοδος από το εσωτερικό μπαλκόνι που δεν υπήρχαν πολλοί φρουροί.
YOU ARE READING
Vampire brothers
VampireΤι και αν έπεφτες θύμα απαγωγής και οι απαγωγείς ήταν υπερανθωποι όμορφοι βρικολακες ? Τι και αν άρχιζαν όλοι ένας ένας να σε ερωτεύοντε ? Τι και αν μαθαινες ότι δεν είσαι μια απλή θνητή? Η Κάιλη Μπλάκγουντ θα προσπαθήσει να αποδ...