10.

5.9K 284 17
                                    

Ze negeerde zijn intense ogen die in haar gedachten was. Wat gisterenavond was gebeurd, was ze nog steeds niet vergeten. Het was verschrikkelijk. Het was abnormaal. Het kwam zeker door ze jetlag, had ze gedacht. Maar ze wist dat ze zichzelf voorloog. Althans ze probeerde zichzelf te voorliegen.

Ze verschool haar gezicht in haar handen. Wat zou hij nu niet denken? Dat ze een goedkope vrouw was. Hij had het tijdens de ritje naar Toronto al bewezen dat hij haar goedkoop vond.

De woorden van haar vader komen weer bij haar op. Ze begint zachtjes te huilen. Ze pakt haar telefoon en belt naar haar vriendin Salma. "Met mij, Salma," klonk er slaperig. Rachida kreeg een sluwe lach.

"Waaaaa wakker worden! Er is een muis achter je! Waaa." Schreeuwend, gillend en lachend ging Rachida op het bed zitten. "Waar!" gilde Salma. Rachida proestte het uit. "Rachida! Idioot ik schrok me dood!"

Er klonk alleen maar, hahaha, van Rachida. Een diepe lachsalvo. Ze praatten verder en de broer van Salma, gaf haar geen toestemming. Ze mocht niet op tour. Waar Salma natuurlijk van baalde.

Ze hangt lachend op. "Waa een muis achter je!" Rachida gilt en springt op het bed. "Haal hem weg! Waar! Iel haal hem weg!" gilt ze. Dina houdt haar buik vast van het lachen. Dit keer lacht Dina heel hard.

De deur vliegt open en daar staat Zakaria met zijn haren in de war. Alleen met een jogging broek. Zonder een shirt. Ze slikt en kijkt naar zijn lichaam. Een stevige lichaam. Met een prachtige sixpack, denkt ze dromend.

Haar ogen worden groter als er een feit bij haar door dringt. Ik zie zeker als een idioot eruit, dacht ze beschaamd. Haar krullen die alle kanten opvlogen. Haar beertjes pyjama. Dina die nog steeds aan het lachen is.

"Wat gebeurd er?" onderbrak Zakaria haar gepeins. Dina vertelde lachend wat er aan de hand was. Zakaria keek haar even aan en daarna schoot hij ook in de lach. Ze werd knalrood. Haar ogen spuwden vuur.

"Je hebt tien seconden om te verdwijnen, Tahir!" Lachend kijkt hij haar aan. "Is goed, zonnestraaltje." Hij loopt grijnzend weg. Dina haalt ondeugend haar wenkbrauwen op en neer. Rachida probeert niet te lachen.

De deur gaat weer open. "Je ziet er trouwens prachtig uit, mevrouw Tahir." Doelend op gisteren. Ze wordt nog roder en ze gooit een kussen naar hem. "Weg!" Dina kijkt veelbetekenisvol naar Rachida.

"Oe! Mevrouw Tahir. Zijn jullie stiekem verloofd!" Rachida springt op Dina. Met een smak valt Dina neer. "Heb je nog wat te zeggen?" zegt ze wanneer ze op Dina zit. Dina giert het uit. "Mevrouw Tahir!"

Rachida kietelt haar. Dina blijft het uit gieren. "Ik geef me over! Safi oké." Rachida staat lachend op. Ze loopt naar de badkamer en kleedt zich om. Ze komt eruit en ziet dat Dina al omgekleed is. Ze staat bij de deur en kijkt Rachida ondeugend aan.

"Mevrouw Tahir!" zegt ze lachend. Rachida kijkt haar zogenaamd boos aan. "Er komt een bruiloft." Dina klapt in haar handen. "Zakaria en Rachida." dit keer loopt Rachida snel naar Dina die de deur snel uitloopt.

Dina sluit de deur achter haar dicht. Rachida maakt het open en knalt tegen een gedaante aan. ze kijkt op en kijkt in de prachtige ogen van Zakaria. "Mag ik er langs?" vraagt ze met rode wangen. Zakaria grijnst.

Rachida kijkt over zijn schouder naar Dina die haar ondeugend aankijkt. Dina gaat ondeugend heen en weer met haar wenkbrauwen. Rachida probeert niet te lachen wat mislukt. "Waarom lach je?" vroeg Zakaria

Tangled up in you (Af).Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu