19.

5.5K 291 37
                                    

Nog een deeltje omdat ik afgelopen donderdag niks had geplaats!

Er werd diep uitgezucht. Rachida keek met grote ogen naar Zakaria. "Zakaria," fluisterde ze zachtjes. "Ja?" "Ik maak je dood als we hier weg zijn," zei ze met ogen die hem boos aankeken. Hij glimlachte langzaam.

"Een schoonheid zelfsh! Blond/bruin haar. Haar groene ogen die straalden," zei iemand in het Engels. Gelijk wist ze dat het Illias was. "Wacht, mijn telefoon gaat af." zei een andere stem. We hebben geluk, dacht Zakaria.

Zakaria zag een schaduw bewegen gevolgd door een andere schaduw. "Nu!" Hij deed de deur open en trok Rachida mee naar de gang. Rachida duwde met opzet een schoen op de grond, en rende weg met Zakaria.

Ze kwamen aan bij hen kamer. Ze keek hem boos aan. "Altijd maak ik wat mee door jou!" Zakaria keek haar ook boos aan. "Ja joh, ik heb het express gedaan," zei hij sarcastisch. Ze keek bozer.

"Nee je hebt me zeker per ongeluk naar binnen meegetrokken." "Houd jullie koppen!" riep Dina boos. Zakaria keek raar naar zijn nichtje. Dina sliep verder. "Wat moest dat met een schoen nou weer voorstellen?"

Hij klonk boos. "Ik had het liever tegen zijn hoofd gesmeten," zei ze sissend tussen haar tanden. Zakaria keek haar slechts aan. "Ik ga slapen." Ze at haar boterham snel op en ging liggen.

Zakaria volgde haar handelingen. Ze draaide haar rug naar hem om. Ze durfde hem niet aan te kijken. Vooral nadat ze in zijn armen was gestort. Ze kon het niet meer. Zakaria liep stilzwijgend naar zijn bed, en sliep ook.

"Wakker worden!" zei Dina hees. Ze duwde Zakaria van het bed. Met een smak viel hij neer. Boos stond hij op. Hij woelde met zijn sterke handen door zijn woeste haar. "Rachida! Wakker worden!"

Dina duwde haar ook op de grond. Ook zij viel met een smak. "Auw," zei ze hees en ging liggen op haar buik. "Wordt wakker!" "Ja ja ik kom al," zei ze. Zakaria liep met een sneaky lach naar Rachida toe.

"Schatje ben je moe geworden van de afgelopen nacht?" vroeg hij met een sexy stem. Rachida stond gelijk op en keek hem boos aan. Dina keek hen vragend aan. "Hij zegt maar wat," zei Rachida.

"Snel omkleden!" Rachida pakte boos haar kleren en liep met een norse blik naar de badkamer. Ze was gisteren met haar kleren in slaap gevallen. Niet met haar pyjama. Ze deed snel andere kleren aan.

Zakaria kleedde zich daarna om in de badkamer, en ze liepen naar beneden. Om te eten. "Wat gaan we vandaag doen?" vroeg Dina. "We gaan ons voorbeiden op de modeshow." "Ik moet je nog interviewen," zei Rachida.

Zakaria keek haar geïrriteerd aan. Zijn geïrriteerde blik, was vaker dan nu, op Rachida gericht. Rachida grijnsde terug naar hem. Ze liepen naar een tafel en gingen vermoeiend zitten.

"Kamergenootjes." Met een ruk keken ze op. Illias keek ze grijnzend aan en ging naast Rachida zitten. "Wij zijn jouw kamergenootjes niet." Illias keek naar Rachida. "Vanaf vandaag wel, schoonheid."

Rachida keek hem met een nors gezicht aan. "Ga weg." Hij negeerde haar woorden en keek naar Zakaria. "Morgen is er ook een modeshow. Ik ben het vergeten je te melden," zei Illias grijnzend.

Zakaria bleef hem koud aankijken. "Ik weet het al. Volgende week is het de grote. Ga weg nu." Illias grijnsde en leunde achteruit. "Waar is Ghizlane?" De adem van Zakaria stokte in zijn keel. Zijn handen werden een vuist.

"Je hield van haar. Ze had je inderdaad bedrogen Tahir, maar je hield toch van haar?'" Dina keek Illias boos aan. "Ga weg! Nu!" Illias schudde met zijn hoofd. "Ghizlane vond mij beter dan jou Tahir."

Rachida zag hoe Zakaria zijn woede inhield. "Illias?" "Ja?" "Wat wil je?" Hij deed alsof hij moest nadenken. "Jou," zei hij grijnzend. Rachida deed ook alsof ze na moest denken. "Nee. Wil je nu weggaan?"

"Weet jij wie Ghizlane is Rachida?" vroeg Illias. Haar ogen werden groter. Illias begon te lachen. "Rachida Marrabou gaat mee op tour met Zakaria Tahir en Dina Tahir. Zal ze het kunnen volhouden? Natuurlijk weet ik wie jij bent, schoonheid."

Geïrriteerd keek ze hem aan. "Ja. Ik houd het toch vol? Ga weg nu." Illias schudde met zijn hoofd. "Twee jaar geleden was Ghizlane meegegaan op tour. Tahir was verliefd op haar geworden. Ze waren zelfs verloofd."

Zakaria stond woedend op. Illias keek voor de laatste keer naar Rachida. "Maar Ghizlane koos voor mij. Jij zal ook voor mij kiezen." Het gezicht van Illias kwam tegen de tafel aan. Boos stond Illias op. Maar Zakaria was langer en breder. Bang keek Dina naar Zakaria..

Tangled up in you (Af).Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu