Epilógus (70.)

1.8K 169 25
                                    

-Boldog Szüüüliiinaaaapooot, Boldog Szüüüüliiiinaaaapoooot, Boldog Szüüüliiinapot Juungkoook! Boldog Szüüüliiinaapoot!-énekelték a számomra legfontosabb személyek egy nyári napon. Yoongi, Anya, Apa, Jin, Jinki, Taehyung, Jimin, Jihyun, Chan, Jisung, Woojin, Hobi és Nam tapsa egyszerre hangzott fel. Már alapból az is meglepi volt, hogy a busaniak eljöttek, hiszen azt mondták, nem tudnak. De leesett az állam, mikor megláttam, mekkora cuccokkal érkeztek. Bőrönddel! Nem is értettem.  Szerelmem egy hatalmas tortával tartott felém, 18-at mutató gyertyákkal a tetején. Óriási sóhajjal elfújtam a gyertyákat. A legnagyobb álmomat kívántam.
-Köszönöm szépen!-vigyorogtam boldogan. Borzasztóan vártam már a napot, amikor végre nagykorú lehetek. Az asztalon felvágtam a nagy süteményt, és szétosztottam a többieknek. Isteni volt.
-Kicsim! Felkészültél az ajándékodra?-kérdezte anya izgatottan. Nem kértem semmit senkitől, már egészen kicsi koromtól kezdve így csináltam, hisz úgy gondoltam, az a legnagyobb meglepetés, amiről tényleg nem tudok semmit előtte.
-Igen.-jelentettem ki. Apa bekötötte a szemem, majd feltehetőleg barátaimmal a nyomunkban, felkarolva vezettek valahova.
-3! 2! 1!-számoltak vissza. Ekkor lerántották rólam a kendőt, én pedig hirtelen a szám elé kaptam a kezem. A garázs ajtaja nyitva állt, és egy csodálatos, királykék, azévi gyártású autó parkolt benne. Nem akartam hinni a szememnek.
-Úgy gondoltuk, erre lehet a legnagyobb szükséged.-mosolyogtak anyáék.
-E-ez az enyém?-dadogtam, még mindig sokkos állapotban.
-Hát persze.
Körbejártam a gyönyörű, saját kocsimat. Én vezethetem, mehetek vele akárhova!
-Én...nem találok szavakat. Nagyon szépen köszönöm.-hajoltam meg a szüleim előtt, majd mindkettőjüket szorosan megöleltem.
-Azt hiszem, mi jövünk.-léptek előre a haverjaim. Mi az, hogy mi? Ha ezek együtt vettek valamit, akkor az elég nagy dolog lehet...még az autót sem fogtam fel!Görcsbe rándult a gyomrom az izgalomtól. Taehyung közeledett felém, majd megállt előttem, kezeit háta mögött rejtegetve.
-Nos...-húzott ki két téglalap alakú papírt a markaiban- ez itt két darab repülőjegy, egy oda és egy vissza. Holnapután indulunk New Yorkba, így, ahogy minket látsz, 12-en. 5 napra. A jegyek Jin, Nam, én és Jimin ajándékai, a szállásrészed fizetése pedig a többieké.
A szemeim akkorára tágultak, hogy hirtelen azt hittem, ki is esnek. Mi a franc? 5 éves korom óta akarok eljutni Amerikába, de még egyszer sem sikerült. És most mehetek, szülők nélkül, az összes barátommal. Remegő kézzel vettem át a két papírt. Pár perc kellett, hogy megbírkózzak a kitörni készülő könnyeimmel, de végül legyőztem őket.
-Egyszerűen...fantasztikusak vagytok, srácok....hihetetlen...-motyogtam össze-vissza, mert egyetlen értelmes szó sem jött ki a számon. Erre körülvettek, majd a kör közepébe szorítva átkarolták az én vállamat, és egymásét.
-Éljen a mi, immár felnőtt hősünk!-kiáltotta el magát Yoongi, mire mindenki felordított, hogy 'Éljen!'. Itt már benedvesedett a szemem, viszont nem bántam. Átadtam magam az örömnek és az érzésnek, hogy ilyen csodálatos emberekkel vagyok körülvéve. Mikor elengedtek, szerelmem odajött hozzám.
-Tetszik a szülinapod?-kérdezte.
-Szebb nem is lehetne.-szipogtam boldogan. Tenyerei közé fogta az arcomat.
-Akkor jó. Ezt érdemli az, aki fényt hozott az életembe, és kimentett a depresszió örök sötétségéből.-nézett mélyen a szemembe mosolyogva, majd könnyeim között hosszasan megcsókolt. Nem figyelve arra, hogy mindenki néz, a nyakába fontam a karjaimat, miközbeb megpróbáltam szájmozdulataimba minden érzésemet belevinni.
-Ne haragudjatok meg, de sütünk szalonnát?-szólalt meg kis idő múlva a bátyám, Jinki ujjaira kulcsolva az övéket, aki erre kócosan, mélyen szemébe lógó tincseit hátrasimítva puszit nyomott az arcára. Mindenki helyeselt az ötletre, úgyhogy elindultunk megkeresni a nyársakat. Mikor már égett a tűz, és körbeültük azt, bekapcsoltuk a BigBang Tonight című számát, majd tánconi kezdtünk rá. Yoongi, Nam és Hobi végigtolták a rap részeket, mi pedig Jinnel, Jiminnel és Taevel a vokált. A zene végeztevel kifulladva ültünk vissza a már jól csöpögő szalonnáinkhoz.
-Ez nem volt semmi, srácok!-csapta össze a tenyerét elgondolkodva Jinki.-Egyszer esküszöm nektek, hogy ti, heten egy híres banda lesztek.-tette a szívére a kezét.
-Szép, nagy, távoli álmok.-sóhajtott mellettem Yoongi.-De nem szabad feladni a reményt.

                    *3 év múlva*

         Új banda a Hírek Fiataloknak                         főcímlapján!

A héten, 2018. 06. 13.-án debütált a Bangtan Sonyeondan, röviden BTS nevű héttagú fiúegyüttes, 'LOVE YOURSELF: TEAR' című albumukból a 'Fake Love' elnevezésű zeneszámmal. A bandát a Big Hit Entertainment hozta létre. Nevük jelentése Golyóálló Cserkészfiúk, a fanjaik pedig az A.R.M.Y.-k, ami az 'Adorable Representative MC for Youth' rövidítése.  Első MV-jük máris meghaladta a 10 millió megtekintést.

Tagok:

Kim Namjoon:

-Szerep: leader, rapper, dalszövegíró
-Életkor: 23 év
-Színpadi név: RM

Kim Seokjin:

-Szerep: vokalista
-Életkor: 23 év
-Színpadi név: Jin

Min Yoongi:

-Szerep: fő rapper
-Életkor: 23 év
-Színpadi név: Suga

Jung Hoseok:

-Szerep: rapper, táncos
-Életkor: 23 év
-Színpadi név: J-hope

Park Jimin:

-Szerep: fő táncos, vokalista
-Életkor: 22 év
-Színpadi név: Jimin

Kim Taehyung:

-Szerep: vokalista
-Életkor: 22 év
-Színpadi név: V

Jeon Jeongguk:

-Szerep: golden maknae, táncos, fő vokalista
-Életkor: 21 év
-Színpadi név: Jungkook

Vége.

BullyballWhere stories live. Discover now