ᴍᴇɪɴᴇ ʙᴇɪɴᴇ ʙᴀᴜᴍᴇʟɴ ᴠᴏɴ ᴍᴇɪɴᴇᴍ ғᴇɴsᴛᴇʀʙʀᴇᴛᴛ, ᴡäʜʀᴇɴᴅ ɪᴄʜ ɢᴇʟᴀɴɢᴡᴇɪʟᴛ ɪɴ ᴅᴇɴ ʜɪᴍᴍᴇʟ ʜɪɴᴀᴜs sᴛᴀʀʀᴇ. ɢᴇʀᴀᴅᴇ ʜᴀʙᴇ ɪᴄʜ ᴇɪɴ ᴡᴇɪᴛᴇʀᴇs ʙᴜᴄʜ ғᴇʀᴛɪɢ ɢᴇʟᴇsᴇɴ. „ ᴄᴀʟʟ ᴍᴇ ʙʏ ʏᴏᴜʀ ɴᴀᴍᴇ ᴀɴᴅ ɪ ᴄᴀʟʟ ʏᴏᴜ ʙʏ ᴍɪɴᴇ „, ʜᴀʟʟᴛ ᴍᴇɪɴᴇ ʟɪᴇʙʟɪɴɢsᴛᴇxᴛsᴛᴇʟʟᴇ ɪɴ ᴍᴇɪɴᴇᴍ ᴋᴏᴘғ ᴡɪᴇᴅᴇʀ. ᴅᴇʀ ᴋᴀʟᴛᴇ ᴡɪɴᴅ sᴛʀᴇɪғᴛ ᴍᴇɪɴᴇ ғüßᴇ ɪɴ ᴇɪɴᴇᴍ ʙᴇɪɴᴀʜᴇ ʀᴇɢᴇʟᴍäßɪɢᴇɴ ᴛᴀᴋᴛ. ᴍᴇɪɴ ʙʟɪᴄᴋ ᴡᴀɴᴅᴇʀᴛ ɴᴀᴄʜ ᴠᴏʀɴᴇ ɪɴ ᴅᴀs ɢᴇɢᴇɴüʙᴇʀʟɪᴇɢᴇɴᴅᴇ ᴢɪᴍᴍᴇʀ. „ᴄᴀʟʟ ᴍᴇ ʙʏ ʏᴏᴜʀ ɴᴀᴍᴇ ᴀɴᴅ ɪ ᴄᴀʟʟ ʏᴏᴜ ʙʏ ᴍɪɴᴇ" ɴᴏʀᴍᴀʟᴇʀᴡᴇɪsᴇ ᴋöɴɴᴛᴇ ɪᴄʜ ɪʜɴ ᴊᴇᴛᴢᴛ ᴅᴀʙᴇɪ ᴢᴜsᴇʜᴇɴ, ᴡɪᴇ ᴇʀ sᴇɪɴᴇ ᴛᴀɴᴢsᴄʜʀɪᴛᴛᴇ ɪᴍᴍᴇʀ ᴡɪᴇᴅᴇʀ ᴜɴᴅ ᴡɪᴇᴅᴇʀ üʙᴛ. sᴏ ʟᴀɴɢᴇ ʙɪs ᴇʀ ɴɪᴄʜᴛ ᴍᴇʜʀ ᴋᴀɴɴ ᴜɴᴅ ᴇʀsᴄʜöᴘғᴛ ᴀᴜs ᴍᴇɪɴᴇᴍ ʙʟɪᴄᴋᴡɪɴᴋᴇʟ ᴠᴇʀsᴄʜᴡɪɴᴅᴇᴛ. ᴇʀ ᴡᴇɪß, ᴅᴀss ɪᴄʜ ɪʜɴ ᴍᴀɴᴄʜᴍᴀʟ ᴢᴜsᴄʜᴀᴜᴇ, ᴊᴇᴅᴏᴄʜ sᴄʜᴇɪɴᴛ ᴇs ɪʜᴍ ᴇɢᴀʟ ᴢᴜ sᴇɪɴ. ᴢᴜ ᴍɪɴᴅᴇsᴛ sᴄʜᴇɪɴᴛ ᴇs ɪʜɴ ɴɪᴄʜᴛ ɢᴇɴᴜɢ ᴢᴜ ᴋüᴍᴍᴇʀɴ, ᴜᴍ ᴅɪᴇ ɢᴀʀᴅɪᴇɴᴇɴ ᴢᴜ ᴢᴜᴢɪᴇʜᴇɴ, ᴏᴅᴇʀ ɢᴀʀ ᴍɪᴄʜ ᴀɴᴢᴜsᴘʀᴇᴄʜᴇɴ. ᴊᴇᴛᴢᴛ ɪsᴛ ᴇʀ ᴊᴇᴅᴏᴄʜ ɴɪᴄʜᴛ ᴅᴀ. ᴡᴀʜʀsᴄʜᴇɪɴʟɪᴄʜ ɪsᴛ ᴇʀ ᴀᴜғ ᴇɪɴᴇʀ ᴘᴀʀᴛʏ. „ᴄᴀʟʟ ᴍᴇ ʙʏ ʏᴏᴜʀ ɴᴀᴍᴇ ᴀɴᴅ ɪ ᴄᴀʟʟ ʏᴏᴜ ʙʏ ᴍɪɴᴇ", ʜᴀʟʟᴛ ᴇs ᴡɪᴇᴅᴇʀ ɪɴ ᴍᴇɪɴᴇᴍ ᴋᴏᴘғ. ᴍᴇɪɴᴇ ʙᴇɪɴᴇ sᴄʜᴡɪɴɢᴇɴ sɪᴄʜ ᴀᴜғ sɪᴄʜᴇʀᴇʀᴇ sᴇɪᴛᴇ ᴅᴇʀ ғᴇɴsᴛᴇʀʙᴀɴᴋ ᴜɴᴅ ᴍᴇɪɴ ᴋöʀᴘᴇʀ ғᴏʟɢᴛ ɪʜɴᴇɴ ɴᴀᴄʜ ᴜɴᴛᴇɴ, ʙɪs ɪᴄʜ ᴡɪᴇᴅᴇʀ ᴀᴜғ ᴅᴇᴍ ʙᴏᴅᴇɴ sᴛᴇʜᴇ. ᴡɪᴇ ᴠᴏɴ sᴇʟʙsᴛ ʙᴇᴡᴇɢᴇ ɪᴄʜ ᴍɪᴄʜ ɪɴ ʀɪᴄʜᴛᴜɴɢ ᴅᴇʀ sᴄʜᴜʙʟᴀᴅᴇ ᴜɴᴅ ʜᴏʟᴇ ᴇs ʜᴇʀᴀᴜs. ɢʀᴀs. ᴠɪᴇʟᴇ sᴀɢᴇɴ ᴇs sᴇɪ sᴄʜʟᴇᴄʜᴛᴇʀ ғüʀ ᴇɪɴᴇɴ ᴀʟs ᴀʟᴋᴏʜᴏʟ, ᴀʙᴇʀ ᴇɪɢᴇɴᴛʟɪᴄʜ ɪsᴛ ᴇs ɴᴜʀ ᴇɪɴᴇ ᴡᴇɪᴛᴇʀᴇ ᴅʀᴏɢᴇ, ᴡᴇʟᴄʜᴇ ᴅᴇɴ ᴋöʀᴘᴇʀ sᴄʜɴᴇʟʟᴇʀ ᴢᴜᴍ ᴇɴᴅᴇ ʙʀɪɴɢᴛ ᴜɴᴅ ᴅɪᴇ ɢᴇʜɪʀɴᴢᴇʟʟᴇɴ ɢʀᴀᴜ ᴜɴᴅ ᴇɪɴsᴀᴍ ᴢᴜʀüᴄᴋʟässᴛ. ɪᴄʜ ᴡüʀᴅᴇ ᴍᴇɪɴᴇ ʙᴇᴢɪᴇʜᴜɴɢ ᴢᴜ ᴅᴇᴍ sᴛᴏғғ ɪɴ ᴍᴇɪɴᴇʀ ʜᴀɴᴅ ɴɪᴇ ᴀʟs ᴇɪɴᴇ sᴜᴄʜᴛ ʙᴇᴢᴇɪᴄʜɴᴇɴ. ʀᴀᴜᴄʜᴇɴ ᴛᴜᴇ ɪᴄʜ ᴇs ɴᴜʀ ᴇɪɴᴍᴀʟ ɪᴍ ᴍᴏɴᴀᴛ ᴏᴅᴇʀ ᴀɴ ʙᴇsᴏɴᴅᴇʀᴇɴ ᴀɴʟässᴇɴ ᴜɴᴅ ᴊᴇᴛᴢᴛ ɪsᴛ ᴅɪᴇsᴇs ᴇɪɴᴍᴀʟ ɪᴍ ᴍᴏɴᴀᴛ. ᴍᴀɴᴄʜᴇ ʜᴀʙᴇɴ ɴᴜʀ ᴇɪɴᴇ sᴀᴄʜᴇ ᴊᴇᴅᴇɴ ᴍᴏɴᴀᴛ, ᴡᴇʟᴄʜᴇ sɪᴇ ʜᴀssᴇɴ, ɪᴄʜ ʜᴀʙᴇ ᴢᴡᴇɪ sᴀᴄʜᴇɴ ᴇɪɴᴍᴀʟ ɪᴍ ᴍᴏɴᴀᴛ, ᴇɪɴᴇ ᴅɪᴇ ɪᴄʜ ʜᴀssᴇ, ᴇɪɴᴇ ᴅɪᴇ ɪᴄʜ ʟɪᴇʙᴇ. ᴍɪᴄʜ ᴡɪᴇᴅᴇʀ ᴀᴜғ ᴅɪᴇ ғᴇɴsᴛᴇʀʙᴀɴᴋ sᴇᴛᴢᴇɴᴅ ᴢüɴᴅᴇ ɪᴄʜ ᴅᴇɴ ᴊᴏɪɴᴛ ᴀɴ. ᴅᴇʀ ʀᴀᴜᴄʜ sᴛᴇɪɢᴛ ʟᴀɴɢsᴀᴍ ɪɴ ᴅɪᴇ ʟᴜғᴛ. ᴍᴇɪɴᴇ ʙᴇɪɴᴇ ᴡɪᴇᴅᴇʀ ᴀᴜs ᴅᴇᴍ ғᴇɴsᴛᴇʀ ʙᴀᴜᴍᴇʟɴ ʟᴀssᴇɴᴅ ᴢɪᴇʜᴇ ɪᴄʜ. ᴅᴇʀ ʀᴀᴜᴄʜ ʙʀᴇɪᴛᴇᴛ sɪᴄʜ ᴇʀsᴛ ɪɴ ᴍᴇɪɴᴇᴍ ᴍᴜɴᴅ ᴜɴᴅ ᴅᴀɴɴ ɪɴ ᴍᴇɪɴᴇʀ ʟᴜɴɢᴇ ᴀᴜs. ᴅᴇʀ sᴛʀᴇss ᴅᴇʀ ʟᴇᴛᴢᴛᴇɴ ᴡᴏᴄʜᴇɴ ʟösᴛ sɪᴄʜ ᴠᴏɴ ᴍᴇɪɴᴇᴍ ᴍüᴅᴇɴ ᴋɴᴏᴄʜᴇɴ, ᴡᴇɴɴ ᴀᴜᴄʜ ɴᴜʀ ғüʀ ᴅɪᴇsᴇɴ ᴍᴏᴍᴇɴᴛ. „ᴄᴀʟʟ ᴍᴇ ʙʏ ʏᴏᴜʀ ɴᴀᴍᴇ ᴀɴᴅ ɪ ᴄᴀʟʟ ʏᴏᴜ ʙʏ ᴍɪɴᴇ"
„ ʜᴇʏ ᴊᴜɴᴋɪᴇ, ᴡᴀs ʀᴀᴜᴄʜsᴛᴇ?", ʜöʀᴇ ɪᴄʜ ᴀᴜғ ᴇɪɴᴍᴀʟ ᴇɪɴᴇ sᴛɪᴍᴍᴇ. ɪᴄʜ ᴡᴇɴᴅᴇ ᴍᴇɪɴᴇɴ ʙʟɪᴄᴋ ᴢᴜ ɪʜʀ. ᴇʀ sᴄʜᴇɪɴᴛ ᴡᴏʜʟ ᴅᴏᴄʜ ɴɪᴄʜᴛ ᴢᴜ ᴇɪɴᴇʀ ᴘᴀʀᴛʏ ɢᴇɢᴀɴɢᴇɴ ᴢᴜ sᴇɪɴ. ᴇs ᴡᴀʀ ɢᴇʀᴀᴅᴇ ᴍᴀʟ ᴢᴇʜɴ ᴜʜʀ. „ ᴅᴜ ᴡᴇɪßᴛ ᴡᴀs ɪᴄʜ ʀᴀᴜᴄʜᴇ, ғʀᴀɢ ɴɪᴄʜᴛ sᴏ ʙʟöᴅᴇ", ᴋᴏᴍᴍᴛ ʟᴀᴄʜᴇɴᴅ ᴠᴏɴ ᴍɪʀ ᴢᴜʀüᴄᴋ. ᴇʀ sᴛᴇʜᴛ ᴀɴ sᴇɪɴᴇᴍ ғᴇɴsᴛᴇʀ ᴜɴᴅ sᴄʜᴀᴜᴛ ᴢᴜ ᴍɪʀ ʀüʙᴇʀ. ᴇʀ sᴄʜᴇɪɴᴛ ᴇʀsᴛ ᴢᴜ ᴢöɢᴇʀɴ, sᴀɢᴛ ᴅᴀɴɴ ᴊᴇᴅᴏᴄʜ:" ᴋᴀɴɴ ɪᴄʜ ʀüʙᴇʀ ᴋᴏᴍᴍᴇɴ ᴜɴᴅ ᴍɪᴛ ᴅɪʀ ʀᴀᴜᴄʜᴇɴ?" ɪᴄʜ sᴄʜᴀᴜᴇ ᴇʀsᴛ ɪʜɴ ᴜɴᴅ ᴅᴀɴɴ ᴍᴇɪɴᴇɴ ᴊᴏɪɴᴛ ᴀɴ, ᴅᴀɴɴ ᴡɪᴇᴅᴇʀ ɪʜɴ. ᴠɪᴇʟʟᴇɪᴄʜᴛ ᴡüʀᴅᴇ ɪᴄʜ ɪʜɴ ᴅᴀᴅᴜʀᴄʜ ʙᴇssᴇʀ ᴋᴇɴɴᴇɴ ʟᴇʀɴᴇɴ. „ᴋʟᴀʀ ʙᴇᴡᴇɢ ᴅᴇɪɴᴇɴ ᴀʀsᴄʜ ʀüʙᴇʀ", ᴀɴᴛᴡᴏʀᴛᴇ ɪᴄʜ. ᴇʀ ᴠᴇʀsᴄʜᴡɪɴᴅᴇᴛ ᴀᴜs ᴍᴇɪɴᴇᴍ sɪᴄʜᴛғᴇʟᴅ ᴜɴᴅ ᴋᴜʀᴢ ᴅᴀɴᴀᴄʜ sᴇʜᴇ ɪᴄʜ ɪʜɴ ᴜɴᴛᴇɴ ᴀᴜs sᴇɪɴᴇʀ ʜᴀᴜsᴛüʀ ᴋᴏᴍᴍᴇɴ. ɪᴄʜ ʟᴀssᴇ ᴍᴇɪɴᴇ ʙᴇɪɴᴇ ᴠᴏɴ ᴅᴇʀ ғᴇɴsᴛᴇʀʙᴀɴᴋ ʀᴜɴᴛᴇʀɢʟᴇɪᴛᴇɴ ᴜɴᴅ ɢᴇʜᴇ ɪɴ ʀɪᴄʜᴛᴜɴɢ ᴡᴏʜɴᴜɴɢsᴛüʀ. ᴀʟs ɪᴄʜ ᴅɪᴇ ᴛüʀ öғғɴᴇ ᴋᴏᴍᴍᴛ ᴇʀ ɢᴇʀᴀᴅᴇ ᴅɪᴇ ʟᴇᴛᴢᴛᴇɴ sᴛᴜғᴇɴ ʀᴀᴜғ. „ᴋᴏᴍᴍ ʀᴇɪɴ", sᴀɢᴇ ɪᴄʜ ᴜɴᴅ ᴇs ʙʀᴇɪᴛᴇᴛ sɪᴄʜ sᴏɢᴀʀ ᴇɪɴ sᴀɴғᴛᴇs ʟäᴄʜᴇʟɴ ᴀᴜғ ᴍᴇɪɴᴇᴍ ɢᴇsɪᴄʜᴛ ᴀᴜs. ᴡɪʀ ɢᴇʜᴇɴ, ɴᴀᴄʜᴅᴇᴍ ᴇʀ ᴇɪɴɢᴇᴛʀᴇᴛᴇɴ ɪsᴛ ᴜɴᴅ ɪᴄʜ ᴅɪᴇ ᴛüʀ ɢᴇsᴄʜʟᴏssᴇɴ ʜᴀʙᴇ ɪɴ ᴍᴇɪɴ ᴢɪᴍᴍᴇʀ. ᴅᴏʀᴛ ᴀɴɢᴇᴋᴏᴍᴍᴇɴ sᴇᴛᴢᴇɴ ᴡɪʀ ᴜɴs ᴀᴜғ ᴅɪᴇ ғᴇɴsᴛᴇʀʙᴀɴᴋ. ɴᴜɴ ʙᴀᴜᴍᴇʟɴ ᴜɴsᴇʀᴇ ʙᴇɪᴅᴇɴ ʙᴇɪɴᴘᴀᴀʀᴇ ᴀᴜs ᴅᴇᴍ ғᴇɴsᴛᴇʀ. ɪᴄʜ ᴢɪᴇʜᴇ ᴀɴ ᴅᴇɴ ᴊᴏɪɴᴛ ᴜɴᴅ ɢᴇʙᴇ ɪʜɴ ᴀɴ ɪʜᴍ ᴡᴇɪᴛᴇʀ, ᴡäʜʀᴇɴᴅ ɪᴄʜ ᴅᴇɴ süßʟɪᴄʜᴇɴ ʀᴀᴜᴄʜ ᴀᴜsᴀᴛᴍᴇ. ᴇʀ ɴɪᴍᴍᴛ ɪʜɴ ᴀɴ ᴜɴᴅ ᴢɪᴇʜᴛ ᴇʙᴇɴғᴀʟʟs ᴅᴀʀᴀɴ, ᴅᴇɴ ᴊᴏɪɴᴛ ᴍɪʀ ᴡɪᴇᴅᴇʀɢᴇʙᴇɴᴅ ᴘᴜsᴛᴇᴛ ɴᴜɴ ᴀᴜᴄʜ ᴇʀ ᴅᴇɴ ʀᴀᴜᴄʜ ᴀᴜs. „ᴡɪᴇ ᴋᴏᴍᴍᴛs, ᴅᴀss ᴇɪɴ sᴏ ᴊᴜɴɢᴇs ᴍäᴅᴄʜᴇɴ sᴄʜᴏɴ ᴋɪғғᴛ?", ғʀᴀɢᴛ ᴇʀ ʟᴇɪᴄʜᴛ ᴀᴍüsɪᴇʀᴛ. „ᴡɪᴇ ᴋᴏᴍᴍᴛs, ᴅᴀss ᴇɪɴ sᴏ ᴋʟᴇɪɴᴇʀ ᴊᴜɴɢᴇ ᴅᴀ ᴍɪᴛ ᴍᴀᴄʜᴛ?", ᴇɴᴛɢᴇɢɴᴇ ɪᴄʜ ɪʜᴍ. „ᴡᴇʀ ᴡᴇɪß ᴠɪᴇʟʟᴇɪᴄʜᴛ ʙɪɴ ɪᴄʜ ɴɪᴄʜᴛ sᴏ ᴊᴜɴɢ ᴡɪᴇ ᴅᴜ ᴅᴇɴᴋsᴛ", ᴋᴏᴍᴍᴛ ᴠᴏɴ ɪʜᴍ ʟäᴄʜᴇʟɴᴅ ᴢᴜʀüᴄᴋ. ɪᴄʜ ᴠᴇʀᴅʀᴇʜᴇ ᴍᴇɪɴᴇ ᴀᴜɢᴇɴ. „ᴡɪʀ sɪɴᴅ sᴇɪᴅ ᴍᴇʜʀ ᴀʟs ᴅʀᴇɪ ᴊᴀʜʀᴇɴ ɪɴ ᴇɪɴᴇʀ ᴋʟᴀssᴇ", ᴀɴᴛᴡᴏʀᴛᴇ ɪᴄʜ ᴀᴜғ sᴇɪɴᴇ ᴀᴜssᴀɢᴇ. ᴇʀ ɢʀɪɴsᴛ ɴᴜʀ, ᴡᴏʙᴇɪ ᴇʀ ᴅᴇɴ ʀᴀᴜᴄʜ ᴀᴜsᴀᴛᴍᴇᴛ. ᴅɪᴇ ᴅᴜᴍᴍᴇ ᴛᴇᴇɴᴀɢᴇʀɪɴ ɪɴ ᴍᴇɪɴᴇᴍ ᴋᴏᴘғ sᴛɪʀʙᴛ ᴀɴ ᴇɪɴᴇᴍ ᴛʀᴀɢɪsᴄʜᴇɴ ғᴀɴɢɪʀʟ ᴛᴏᴅ. ɪᴄʜ ᴢɪᴇʜᴇ ᴡɪᴇᴅᴇʀ ᴀɴ ᴅᴇᴍ ᴊᴏɪɴᴛ. „ᴄᴀʟʟ ᴍᴇ ʙʏ ʏᴏᴜʀ ɴᴀᴍᴇ ᴀɴᴅ ɪ ᴄᴀʟʟ ʏᴏᴜ ʙʏ ᴍɪɴᴇ", ʜᴀʟʟᴛ ᴇs ᴡɪᴇᴅᴇʀ ɪɴ ᴍᴇɪɴᴇᴍ ᴋᴏᴘғ. ᴡɪʀ ʙʟᴇɪʙᴇɴ sᴏ sᴛɪʟʟ, ɴᴀᴄʜ ᴅʀᴀᴜßᴇɴ ᴀᴜғ ᴅɪᴇ ᴅᴜɴᴋʟᴇ sᴛʀᴀßᴇ sᴄʜᴀᴜᴇɴᴅ ᴜɴᴅ ᴅᴇɴ sᴀɴғᴛᴇɴ ʀᴀᴜᴄʜ ᴇʀsᴛ ᴇɪɴ ᴅᴀɴɴ ᴀᴜsᴀᴛᴍᴇɴᴛ. ɴᴀᴄʜ ᴇɪɴᴇʀ ᴢᴇɪᴛ ᴅᴜʀᴄʜʙʀɪᴄʜᴛ sᴇɪɴᴇ ᴛɪᴇғᴇ sᴛɪᴍᴍᴇ ᴅɪᴇ sᴛɪʟʟᴇ: „ sᴏʟʟ ɪᴄʜ ᴅɪʀ ᴇɪɴ ɢᴇʜᴇɪᴍɴɪs ᴇʀᴢäʜʟᴇɴ?" ɪᴄʜ sᴄʜᴀᴜᴇ ɪʜɴ ᴠᴇʀᴡɪʀʀᴛ ᴀɴ. „ᴡᴀʀᴜᴍ ɴɪᴄʜᴛ?", ᴀɴᴛᴡᴏʀᴛᴇ ɪᴄʜ ᴅᴀɴɴ, ᴡäʜʀᴇɴᴅ ɪᴄʜ ᴅᴇɴ ʀᴀᴜᴄʜ ᴀᴜsᴀᴛᴍᴇ. „ɪᴄʜ ʙɪɴ 200 ᴊᴀʜʀᴇ ᴀʟᴛ", ᴋᴏᴍᴍᴛ ᴇs ᴠᴏɴ ɪʜᴍ. ɪᴄʜ ғᴀɴɢᴇ ᴀɴ ʟᴀᴜᴛ ʟᴏsᴢᴜʟᴀᴄʜᴇɴ. „ ɴɪᴄᴇ ᴛʀʏ", ᴋᴏᴍᴍᴛ ᴅᴀɴɴ ᴠᴏɴ ᴍɪʀ. ᴇʀ sᴄʜᴀᴜᴛ ᴍɪʀ ᴛᴏᴅᴇʀɴsᴛ ɪɴ ᴅɪᴇ ᴀᴜɢᴇɴ. „ɪᴄʜ ᴍᴇɪɴᴇ ᴇs ᴇʀɴsᴛ", sᴀɢᴛ ᴇʀ ᴍɪᴛ sᴇɪɴᴇʀ ᴛɪᴇғᴇɴ ʀᴀᴜᴇɴ sᴛɪᴍᴍᴇ. „ɪsᴛ ᴅɪʀ ᴅᴇʀ ʀᴀᴜᴄʜ ɪɴs ɢᴇʜɪʀɴ ɢᴇsᴛɪᴇɢᴇɴ?", ғʀᴀɢᴇ ɪᴄʜ ɪʜɴ, ɪʜᴍ ɪᴍᴍᴇʀ ɴᴏᴄʜ ɴɪᴄʜᴛ ɢʟᴀᴜʙᴇɴᴅ. „ɪᴄʜ ᴍᴇɪɴᴇ ᴇs ᴇʀɴsᴛ. ɪᴄʜ ʙɪɴ ᴇɪɴ ᴠᴀᴍᴘɪʀ, ᴠᴏʀ 200 ᴊᴀʜʀᴇɴ ɢᴇʙᴏʀᴇɴ ᴜɴᴅ ᴠᴏʀ 182 ᴊᴀʜʀᴇɴ ᴠᴇʀᴡᴀɴᴅᴇʟᴛ ᴡᴏʀᴅᴇɴ", sᴀɢᴛ ᴇʀ. ɪᴄʜ ʟᴀᴄʜᴇ ʟᴏs. „ɪᴄʜ ɢʟᴀᴜʙᴇ ᴅᴜ ʜᴀᴛᴛᴇsᴛ ɢᴇɴᴜɢ ɢʀᴀs ғüʀ ʜᴇᴜᴛᴇ", sᴀɢᴇ ɪᴄʜ ʟᴀᴄʜᴇɴᴅ ᴜɴᴅ ᴡɪʟʟ ɪʜɴ ᴅᴇɴ ᴊᴏɪɴᴛ ᴡᴇɢɴᴇʜᴍᴇɴ. ᴊᴇᴅᴏᴄʜ sᴛʀᴇᴄᴋᴛ ᴇʀ sᴇɪɴᴇɴ ᴀʀᴍ, ᴠᴏɴ ᴍɪʀ ᴡᴇɢ, ᴀᴜs, ᴡᴏᴅᴜʀᴄʜ ɪᴄʜ ɪʜᴍ ɴᴀʜᴇ ᴋᴏᴍᴍᴇɴ ᴍᴜss. „ᴄᴀʟʟ ᴍᴇ ʙʏ ʏᴏᴜʀ ɴᴀᴍᴇ ᴀɴᴅ ɪ ᴄᴀʟʟ ʏᴏᴜ ʙʏ ᴍɪɴᴇ", ᴡɪᴇᴅᴇʀ ᴅɪᴇ ᴅᴜɴᴋʟᴇ ᴛɪᴇғᴇ sᴛɪᴍᴍᴇ ɪɴ ᴍᴇɪɴᴇᴍ ᴋᴏᴘғ. ᴇɪɴ ʟᴇɪᴄʜᴛᴇs ᴢɪsᴄʜᴇɴ ɪsᴛ ᴀᴜғ ᴇɪɴᴍᴀʟ ɴᴇʙᴇɴ ᴍɪʀ ᴢᴜ ʜöʀᴇɴ. ᴅᴇʀ sᴏɢᴇɴᴀɴɴᴛᴇ ᴠᴀᴍᴘɪʀ sᴄʜʟäɢᴛ sɪᴄʜ ᴅɪᴇ ʜᴀɴᴅ ᴀᴜғ ᴅᴇɴ ᴍᴜɴᴅ ᴜɴ ɢɪʙᴛ ᴍɪʀ ᴅᴇɴ ᴊᴏɪɴᴛ. „ɪᴄʜ sᴏʟʟᴛᴇ ᴊᴇᴛᴢᴛ ᴡɪʀᴋʟɪᴄʜ ʟᴀɴɢsᴀᴍ ɢᴇʜᴇɴ", ᴋᴏᴍᴍᴛ ʙʟᴏß ᴠᴏɴ ɪʜᴍ. „ᴡᴀʀᴜᴍ? ɪsᴛ ᴅᴏᴄʜ ɢʀᴀᴅ ɢᴀɴᴢ ʟᴜsᴛɪɢ", ᴀᴛᴛᴡᴏʀᴛᴇ ɪᴄʜ ʟäᴄʜᴇʟɴᴅ ᴜɴᴅ ᴢɪᴇʜᴇ ᴡɪᴇᴅᴇʀ ᴀɴ ᴅᴇᴍ ᴊᴏɪɴᴛ. ᴇʀ sᴛᴇʜᴛ ᴠᴏɴ ᴅᴇᴍ ғᴇɴsᴛᴇʀʙʀᴇᴛᴛ ᴀᴜғ. „ʜᴀsᴛ ᴅᴜ ᴇs ɴɪᴄʜᴛ ʙᴇᴍᴇʀᴋᴛ? ɪᴄʜ ᴡᴀʀ ᴋᴜʀᴢ ᴅᴀᴠᴏʀ ᴅɪᴄʜ ᴢᴜ ʙᴇɪßᴇɴ", sᴄʜʀᴇɪᴛ ᴇʀ ᴍɪᴄʜ ᴀɴ. ᴘᴇʀᴘʟᴇxᴛ sᴄʜᴀᴜᴇ ɪᴄʜ ɪʜɴ ᴀɴ. „ᴅᴀɴɴ ᴛᴜʜ ᴇs ᴅᴏᴄʜ", ɢᴇʙᴇ ɪᴄʜ ᴅᴀɴɴ ᴠᴏɴ ᴍɪʀ. ɪᴄʜ ʟᴀssᴇ ᴍɪᴄʜ ᴠᴏɴ ᴅᴇʀ ғᴇɴsᴛᴇʀʙᴀɴᴋ ɢʟᴇɪᴛᴇɴ ᴜɴᴅ ᴋᴏᴍᴍᴇ ɪʜɴ ɴäʜᴇʀ. „ᴛᴜʜᴇ ᴇs, ʙᴇɪßᴇ ᴍɪᴄʜ.", ᴍᴜʀᴍᴇʟ ɪᴄʜ ,ᴀʟs ɪᴄʜ ᴠᴏʀ ɪʜᴍ sᴛᴇʜᴇ. ᴇʀ ᴡɪʟʟ ᴇᴛᴡᴀs sᴀɢᴇɴ, ᴋᴏᴍᴍᴛ ᴅᴀɴɴ ᴀʙᴇʀ ᴍᴇɪɴᴇɴ ʜᴀʟs sᴏ ɴᴀʜᴇ,ᴅᴀss sᴇɪɴᴇ ʟɪᴘᴘᴇɴ ɪʜɴ sᴀɴғᴛ ʙᴇʀüʜʀᴇɴ. „ɪᴄʜ ʙɪɴ sᴏ ʜᴜɴɢʀɪɢ", ᴍᴜʀᴍᴇʟᴛ ᴇʀ ʟᴇɪsᴇ ᴠᴏʀ sɪᴄʜ ʜɪɴ ᴜɴᴅ ᴋᴜʀᴢ ᴅᴀʀᴀᴜғ sᴘüʀᴇ ɪᴄʜ ᴇɪɴᴇɴ sᴛᴀʀᴋᴇɴ sᴄʜᴍᴇʀᴢ ᴀɴ ᴍᴇɪɴᴇᴍ ʜᴀʟs. "ᴄᴀʟʟ ᴍᴇ ʙʏ ʏᴏᴜʀ ɴᴀᴍᴇ ᴀɴᴅ ɪ ᴄᴀʟʟ ʏᴏᴜ ʙʏ ᴍɪɴᴇ"
DU LIEST GERADE
Gedankennebel
Kısa HikayeDu liest gerne Kurzgeschichten mit verschiedensten Themen? Und das umgesetzt auf unterschiedlichster Art? Du interessierst dich für die abwechlungsreiche Mischung verschiedener Schreibstils, Inhalte und Genres? Dann ist dieses offizielle Buch vom Wa...