-13-

1.6K 107 6
                                    

- W pokoju Dr. Blond –

- A więc to wszystko- powiedziała sama do siebie blondynka, po czym się rozciągnęła na krześle przy stole na którym był notatnik z zapisanymi 24 stronami obserwacji z dzisiaj. Popatrzyła się jeszcze raz na swoje dokumenty i znów zaczęła analizować, kiedy do jej pokoju rozległ się dźwięk pukania do drzwi – Wejdź!- krzyknęła i oderwała wzrok z notatnika i całą swoją uwagę poświęciła na osobie która wchodziła do jej pokoju po północy.

- Przepraszam, że przeszkadzam moja Pani - powiedział Hitman podchodząc bliżej do siedzącej dr blond.

- Nic się nie stało Vlad.. w sumie to dobrze, że jesteś- powiedziała blondynka po czym wstała i usiadła na kanapie, która stała po środku pokoju, po czym wskazała na sofę , która była na przeciwko aby ten też usiadł- Słuchaj, nie długo prawdopodobnie etap 2 będzie zaczynać nasz Szef. Więc, raczej nie będziecie potrzebni, ale macie i tak przyjść- powiedziała biorąc do ręki notatnik.

- Dobrze, ale nie rozumiem, skoro nie będziemy potrzebni a i tak mamy być?- powiedział Hitman ze zdziwieniem w głosie.

- Tak, bo jeśli Szef nie zrobi tego o co proszę, trzeba będzie wprowadzić etap 3- powiedziała blondynka i odłożyła notatnik.

- Etap 3? Który z więźniów będzie zaczynał etap 3?... Ten brunet co cały czas się darł jak debil?- zapytał się facet pokazując na odłożony notatnik.

- No proszę, proszę.. Widzę, że dobrze wybrałam was na moich asystentów, szybko się uczycie- powiedziała dr. Blond po czym wstała i kierowała się do łóżka, zaś Hitman też wstał, ale kierował się ku wyjścia, po czym jeszcze dodała- Także jesteście mi potrzebni tak czy siak, ale pamiętajcie, nie zawalcie mi tego jak ostatnim razem, ok?- powiedziała już na skraju ziewania i nie czekając na odpowiedź położyła głowę na poduszce

- Dobranoc Pani Doktor- powiedział Hitman po czym zamknął drzwi i skierował się do swojego pokoju.

-303 słów-

Proszę, nie.. (TomTord) ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz