Policjanci rzucili się w kierunku chłopca i Niemczyka. Odciągnęli Mikołaja. Jeden z nich dotknął szyi mężczyzny. - Brak pulsu i oddechu.
Policjant nachylił się na chłopcem.
- Co z nim? - zapytał gliniarz.
- Oddycha i wygląda na to, że jest nieprzytomny, postrzelenie na wysokości ramienia, miał dużo szczęścia, bo zdaję się, że nabój ominął arterię. Policjant ucisnął ranę.
Za chwilę, koło Mikołaja pojawił się lekarz i ratownik. Podnieśli Mikołaja na nosze i zabrali go do karetki.
- Tlen na maskę, wenflon i kroplówka z roztworem fizjologicznym, a później 10 mg hydroksyzyny oraz 15 mg dolarganu - wydał polecenie lekarz. - Po tym uciskamy ranę i jedziemy. Będzie musiał mieć usunięty nabój. Właśnie powiadomiłem blok - dodał doktor.
Wiadomość o tym, że Mikołaj został znaleziony i że jest ranny trafiła na warszawską komendę. Otrzymał ją Michał, ponieważ Olgierd i Krystian byli na spotkaniu z informatorem.
- Po operacji proszę o załatwienie przewozu Mikołaja do szpitala w Warszawie. Tak, do tego w którym przebywa jego ojciec. Dziękuję za pomoc chłopaki - rzucił przez telefon do lokalnych policjantów, po czym nacisnął czerwoną słuchawkę.
Teraz czekało Michała trudniejsze zadanie, musiał się spotkać ze swoją partnerką i poinformować ją o tym co dzieje się z Mikołajem. Wiedział, że strasznie to wszystko przeżywała, sam miał trochę starszego syna i nie wyobrażał sobie jak by się czuł i zachowywał, gdyby coś mu się stało.
Zabrał kluczyki i wsiadł do samochodu. Ruszył w kierunku szpitala, gdzie też niebawem się znalazł. Wiedział, że znajdzie ją na OIOM-ie u Kuby, więc poszedł pod jego salę. Siedziała przy nim trzymając jego dłoń i czytała mu książkę. Uśmiechnął się mimowolnie na widok troski i miłości jaką obdarzała swojego męża i lekko zapukał w szybę. Kiedy odwróciła się w jego kierunku skinął do niej ręką dając jej znak, żeby do niego wyszła. Odłożyła książkę na pułkę przy łóżku i pocałowała Kubę w policzek, szaptając mu coś na ucho.
Wyszła z sali i zamknęła za sobą szklane drzwi. Wyglądała na wykończoną. Resztkami sił posłała lekki uśmiech w kierunku mężczyzny.
- Hej Michał. Jak tam, wiadomo już coś? - zapytała niepewnie, jak gdyby tak naprawdę nie chciała znać odpowiedzi.
- Natalia, muszę ci coś powiedzieć - rzekł najspokojniej jak tylko potrafił i bez zbędnych emocji.
Na twarzy kobiety pojawiło się przerażenia.- Coś się stało Mikołajowi, tak?! - krzyknęła. - Tylko nie Mikuś proszę! - dodała załamującym się głosem i zaczęła szlochać.
- Spokojnie Natalia. On żyje, został postrzelony w ramię, ale z tego wyjdzie. Poprosiłem o przewiezienie go tutaj, jak tylko będzie stabilny do transportu - wyrzucił na jednym oddechu i przytulił swoją partnerkę, a ona wtuliła się w niego.
- Wszystko będzie dobrze, zobaczysz - wyszeptał do niej i pogładził jej plecy. Teraz właśnie najbardziej tego potrzebowała, wsparcia przyjaciół. Pozwolił na to, by się wypłakała i dała ujście wszystkim swoim emocjom. Usiedli na chwilę na krzesłach pod salą.
- Kto nam to zrobił? Muszę to wiedzieć Michał - powiedziała cicho.
- Olo i Krystian rozmawiali z informatorem i wygląda na to, że całość zaplanowali Niemczyk i Żarski, na Kubę nasłali recydywistów braci Malinowskich. Mikołaja postrzelił Niemczyk, jak do akcji wkroczyło AT. Niemczyk został zastrzelony, a Żarski został aresztowany - zakończył wywód i popatrzył na zmęczoną twarz blondynki, która wciąż starała się przetrawić informacje, które właśnie usłyszała.
- Natalia mogę ci zadać osobiste pytanie? - dodał mniej śmiało i nieco przyciszonym głosem.
Pokiwała lekko głową.
- Czy Żarski jest biologicznym ojcem Mikołaja? - zapytał cicho.
Pokręciła przecząco głową.- Ojcem Mikołaja jest Kuba i to pod każdym możliwym względem, od genetyki, po relacje - rzuciła.
Mężczyzna pokiwał porozumiewawczo głową.
- Michał, Kuba musi się wybudzić rozumiesz! - wyszeptała i ponownie zaczęła płakać.
Mężczyzna pozwolił jej położyć głowę na swoim ramieniu i pogładził jej włosy.
- On z tego wyjdze, zobaczysz - odpowiedział cicho, przytulając mocno swoją partnerkę.
CZYTASZ
Natalia i Kuba - Życie na krawędzi 2 [ZAKOŃCZONA]
FanfictionKontynuacja historii z książki Natalia i Kuba - Życie na krawędzi. Jak potoczą się dalsze losy głównych bohaterów? Tego możecie się dowiedzieć, czytając kolejne rozdziały tej książki. Jednego możecie być pewni - nie zabraknie emocji! Zapraszam. #Gli...