1

1.5K 46 6
                                    

☁️

Jestem Skyler, mam siedemnaście lat, mieszkam w Londynie. Jeszcze rok temu moje życie było idealne - teraz w ogóle takie nie jest.

Co się stało? Zacznijmy od tego, że mieszkałam w domu z obojgiem rodzicow. Wiadomo jedynaczka to traktowana jak księżniczka. Czasem mi się to podobało, a czasem miałam dość. Byliśmy szczęśliwą, kochającą się rodziną. W szkole byłam naprawdę lubiana, ale otaczałam się tylko i wyłącznie moją paczką zaufanych przyjaciół.

Po prostu idealnie.
Tak mi się wydawało

Pewnego dnia wszystko zaczęło się walić.
Tata został wyrzucony z pracy. Przyszedł nowy mężczyzna, który zajął jego miejsce.
Ojciec przychodził do domu zchlany, naćpany, agresywny. Czasem przyprowadzał swoich kolegów i znęcał się nad mamą seksualnie.

A ja? Siedzialam zamknięta w pokoju nie robiąc nic.

Nie wzywałam pomocy,
Nie ratowałam mamy,
Kompletnie nic.

Gdy w końcu zabrałam odwagę, było już za późno.

Teraz moja mama jest na górze i stamtąd patrzy na mnie.
A ja?
Zostałam z ojcem.

Przyjaciele? Znajomi?
Odwrócili się ode mnie, bo przecież kto by chciał mieć kontakt z córką takiego złego człowieka.

Chcę żyć i mieć normalne życie, jak kiedyś.
Po prostu pragnę się stąd wynieść jak najszybciej.

wszędzie, byle nie londyn.

☁️

a/n

witajcie w mojej pierwszej książce!!

mam nadzieje, ze wstęp wam się podoba i mam nadzieje, że zostaniecie na dłużej.

{ killed p.jm } Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz