126

227 13 1
                                    

liked madisonbeer, taehyung, parkjimin and 12,456,124 other

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

liked madisonbeer, taehyung, parkjimin and 12,456,124 other

miatomilson: 23.05. 6PM SKYLER

nie wiem co napisac kurwa pierdolona mać nie potrafię znaleźć słów, żeby opisać w jakim stanie aktualnie się znajduję.

proszę uczcijmy jej pamięć..💔

kochanie poznałam cię prawie trzy lata temu. byłaś moją pierwszą najważniejszą przyjaciółką i zdecydowanie najlepszą osobą jaka mnie w życiu spotkała.

cholera pisząc to płacze jak pojebana. byłaś tak młoda, przed tobą była tak wielka kariera modelki. bez ciebie ta praca już nie będzie tym samym. sesje, które razem robiłyśmy były najlepsze i nikt ciebie nie zastąpi.

nie zawsze było idealnie, bo jak każde przyjaciółki czasami się kłóciliśmy, ale każda kłótnia zbliżała nas jeszcze bardziej.

chciałabym tak bardzo znowu cię przytulić, jeszcze raz posłuchać twojego cudownego głosu. pamietam jak mi mówiłaś, że na urodziny Jimina sama mu zaśpiewasz i żartowałaś wtedy, że może ktoś cię gdzieś wyłapie. miałaś taki ogromny dar.

chciałabym jeszcze raz pośmiać się z twoich słabych żartów, jeszcze raz zrobić sobie maratonik z młodym DiCaprio.

jeszcze raz zamówić hawajską, zabrać wino i poplotkować o wszystkim.

jeszcze raz pobawić sie na koncertach chlopakow i naszych idoli. jeszcze raz pozwiedzać z tobą te wszystkie miasta.

matko chce jeszcze raz przeżyć z tobą te cudowne trzy lata.

mam odczucia, że gdybym została z tobą w domu to nic by się nie stało. przypilnowalabym cię i nadal mogłabym zrobić z tobą te wszystkie rzeczy.

kurwa tak bardzo cię kocham i tęsknie za tobą. nawet nie zdążyłyśmy się pożegnać.

będę cie wspominać zawsze i wierze, ze tam na gorze jest ci lepiej. pamiętaj o mnie, bo zawsze będę.

kocham cię i przepraszam.

<< funkcja komentowania została wyłączona >>

{ killed p.jm } Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz