Jimin
Właśnie skończyliśmy nagrywać teledysk do Idol. Muszę przyznać, że jest genialny. I z tego co widzę, wam rowniez się podoba.
Przejrzałem jeszcze trochę instagrama. Naprawdę to jest niesamowite. Nie sądziłem, że serio kiedyś będziemy zespołem i razem będziemy komponować piosenki. Jest to cos o czym każdy z nas marzył, ale nigdy nie braliśmy tego na poważnie.
Chen właśnie dodał post. Wow to się chłopak rozwija. Love Shot jest naprawdę świetne. Nie wiem, czy wspominałem, ale Chen należy do exo. Mimo wszystkich dociekliwych, wszyscy się lubimy. Przecież Kaiem, czy Beakhyunem znam się od zawsze. Takze odpowiadając na pytania; exo vs bts - wszyscy się lubimy.
Właśnie wyświetlił mi się post Gilinskiego. Do cholery dlaczego ja go nadal obserwuje?!
Mhm super Rise się kręci. Pewnie bym wyszedł z instagrama, gdyby nie to, że jedna osoba przykuła moją uwagę.
Świetnie wziął sobie Skyler do teledysku. Co za chuj.
O co ty się idioto wściekasz?! Przecież są razem.
Najs.
- co tak myślisz? - usłyszałem głos Taehyunga, więc momentalnie schowałem telefon
- no ile można czekać
- wybacz, Jungkook dostał jakies adhd
- dobra to da się wybaczyć
- no przepraszam bardzo
- wiecie w ogóle na co idziemy?
- na Króla Lwa - krzyknął Tae
- no chyba nie
- no fakt zapomniałem, że za każdym razem jak oglądaliśmy to zawsze miałeś wyjebane, to teraz cierp
- kapitan ameryka i koniec
- ja idę z dżemem
- jak sobie chcecie
•
Właśnie weszliśmy do kina. Całe szczęście nie ma za dużo osób. Naprawdę kocham swoją prace, ale jednak jest to uciążliwe, gdy ktoś cały czas do ciebie podchodzi.
Tae poszedł kupić bilety, a my z Jungkookiem sobie siedzimy.
Cholera wciąż gdzieś z tylu głowy mam to, ze Skyler bawi się teraz świetnie nagrywając teledysk razem z Jackiem.
Minęło pół roku. Czemu ja nadal o niej myśle?
Hmm, może dlatego, że ją kurwa kochasz?
- łapcie bilety na tego waszego Amerykę! - krzyknął Tae rzucając nam biletami
- co taki groźny
- będziecie żałować
- niby czemu?
- w kolejce stały takie trzy laski i uśmiechały się do mnie ha!
- Tae kurwa masz piętnaście lat czy dwadzieścia?
Po chwili obok nas przeszły trzy dziewczyny, które już z daleka machały do Taehyunga.
No dobra, jednak miał racje.- na co tak czekasz? łap kumpli i idziemy - powiedziała czarnowłosa uśmiechając się do nas
- kochani idziemy na Króla Lwa - zawołał Jungkook
Bez jakichkolwiek oporów weszliśmy do sali, gdzie mieli grać animowany film.
Blondynka uśmiechnęła się do mnie i wskazała, że mam usiąść obok niej.
- Layla - podała mi rękę
- Jimin
Zamiast oglądać film, przegadaliśmy cały seans. Cholera jest wspaniała.
☁️
Na początku chciałam umieścić Blackpink, ale nienawidzę shipow bts x bp, więc powstały jakies randomowe.
w każdym razie nie lubie tego rozdziału wrr
CZYTASZ
{ killed p.jm }
Teen Fiction☁️ wulgaryzmy ☁️ kłótnie ☁️ dużo angielskich słówek rozpoczęto: 27.09.2018 zakończono: 2.02.2019 poprawki zakończono: 25.04.2019