☁️
Skyler
Właśnie opuściłam samolot. Stoję na środku chodnika z dwoma walizkami i torebką. Świetnie. Ten głupi telefon nie chcę mnie nawet połączyć z tym jebanym chińskim internetem! Cudownie.
Jestem spocona, wkurwiona i głodna. Mówi tu ktoś po angielsku halo? Nie mam domu, pracy, ani nawet nie wiem gdzie jest tu jakiś hotel! Czy może być gorzej?!
Wzięłam za walizki i zaczęłam iść przez siebie.
Trudno w ostateczności zostanie mi ławka w parku. Najwyżej. Przynajmniej jest ciepło, i nie pada. Chociaż nie, Skyler morda, bo jeszcze wykraczesz.
Halo where is lawki?
Wyglądam pewnie jak jakiś debil. Dwie walizki, torebka, torba z laptopem, włosy kazdy w inną strone, rozmazany makijaż i okropny smród. Świetnie przywitałam Seul.
Jest i moje zbawienie!
Pędem pobiegłam do ławki, żeby nikt mi jej nie zajął. Ludzie gapili się na mnie jak na debila.
W sumie chyba niecodzienny widok: "niska laska z tyloma bagażami biegnie jakby zobaczyła Shawna Mendesa, a to tylko ławka". Przyzwyczajajcie się, od teraz widok moich przygód będzie tu tradycją.
Zmęczona odłożyłam bagaże i usiadłam na ławce. Wyciągnęłam laptopa i zaczęłam przeglądać różne strony z mieszkaniami na wynajem lub do sprzedaży, moze akurat.
Chociaż nie, Skyler przecież ty zawsze masz piach w oczy. Zapewne ta ławka to mój dom.
☁️
a/n
heja
w sumie idk podoba mi się
CZYTASZ
{ killed p.jm }
Teen Fiction☁️ wulgaryzmy ☁️ kłótnie ☁️ dużo angielskich słówek rozpoczęto: 27.09.2018 zakończono: 2.02.2019 poprawki zakończono: 25.04.2019