skyler
Jakby ktoś chciał wiedzieć, jak się czuje to już wam odpowiadam. Rewelacyjnie, naprawdę jest świetnie! W końcu zerwanie to przecież nic takiego, co nie? A nie przepraszam bardzo, my nawet nie zerwaliśmy!
Jestem w trakcie przeglądania mojego instagrama. Cholera było tyle pięknych chwil. Tak bardzo byliśmy szczęśliwi, tak bardzo go kochałam. Dlaczego to wszystko poszło się pierdolić? Dlaczego przy najbliższej okazji poszedł do innej?!
Nie wiem może gdyby to nie była Lily tak bardzo bym tego nie przeżywała! Ale kurwa co ona ma takiego, czego ja nie mam?!
Była moją najlepszą przyjaciółką, póki nie poznałam Mii. Kurwa co z tego, że kontakt się urwał. Trzeba być kurwa szmatą, żeby zrobić cos takiego. Obiecuje, że jeśli kiedykolwiek ją kurwa zobaczę to ją pobije.Niby minęły dwa tygodnie, a ja nadal mam wkurwa i nadal mam ochotę płakać. Gdzie nie spojrzę widzę jego. Czego nie dotknę, nagle pachnie jak on. Kurwa ten chłopak jest wszędzie! Staram się żyć normalnie, ale tak po prostu nie idzie zapomnieć, gdy widzisz jego twarz wszędzie. Dosłownie.
Wyszłam z mojego profilu i przejrzałam główną stronę. Woow mają dzisiaj wywiad. Myśleli, że się nie dowiem i że nie będę tego oglądać? Cóż mylili się, zaraz sie zaczyna. Jestem ciekawa co tam sobie o mnie pogadali.
CZYTASZ
{ killed p.jm }
Teen Fiction☁️ wulgaryzmy ☁️ kłótnie ☁️ dużo angielskich słówek rozpoczęto: 27.09.2018 zakończono: 2.02.2019 poprawki zakończono: 25.04.2019