Skyler
Właśnie weszliśmy do studia. Cholera jestem tak bardzo podekscytowana! Dzisiaj kręcimy teledysk do Rise!! Nie sądziłam, że Jonas Blue pozwoli nam wystąpić w teledysku. W końcu to jego piosenka, a Jacki występują tam tylko gościnnie. Boże, nie macie pojęcia jak się jaram.
- jak bardzo się cieszysz? - zagadnął mnie Gilinsky
~ bardzo! - pisnelam jak mała dziewczynka
- pff ja nadal sądzę, że my powinnismy śpiewać
- jasne Mia i co jeszcze, jakbyście śpiewały to by wam nawet autotune nie pomógł
~ dzieki blondyna zapamietam to sobie
- tez cie kocham
- halo, ja tu jestem! - Gilinsky machnął nam przed twarzami na co wybuchnęliśmy śmiechem
•
Właśnie przyszła kolej na przygotowanie się. Makijażystka zaczęła wykonywać makijaż, a fryzjer prostować włosy.
Zdecydowanie poszliśmy na wygodę. Nie mamy wyglądać przecież jak jakieś plastiki wywijające dupą.
Stroje też już mamy przygotowane, wiec jedyne co nam zostaje to ubrać się i nagrywać pierwsze sceny.
Tu akurat praca modelki się przyda, niechwaląc się kamera mnie kocha.
Dość brzmisz jak zapatrzona w siebie szmata.
Jesteśmy w Lizbonie, nie wiem czy wspominałam.
Nigdy nie byłam w Portugalii, a naprawdę jest tu pięknie. Mogłabym tu zostać na dużej, ale cholera praca wzywa.
•
Jesteśmy już po kilku scenach. Nie wiedziałam, że nagrywanie teledysku sprawia tyle zabawy. Mam nadzieje, że ktoś mnie jeszcze kiedyś zaprosi.
Póki co mamy godzinną przerwę, bo jednak mimo dobrej zabawy jest to też ciężka praca, a pogoda, która wskazuje 31 stopni na termometrze nie pomaga wcale.
Właśnie sobie przeglądam instagrama. Selly i Harry na Mykonos. Świetnie guys dlaczego ja nic nie wiem? Oczywiście jak zwykle muszę się dowiadywać ze zdjęć. Dziekuje bardzo.
Namjoon jest w studiu. Solówa, czy jednak zespołowa?
Po chwili zobaczyłam zdjecie Hobiego, które rowniez zostało zrobione w studiu.
Czyli jednak zespołowa.
Weszłam z ciekawości na ich wspólne konto i przejrzałam pare zdjęć.
Woow no ale Jimin wyglada jak milion dolcow.
- laska co ci? gapisz się w ten telefon jakbyś zobaczyła nagiego DiCaprio
Nie odpowiedziałam, tylko pokazałam przyjaciółce telefon.
- nagrywasz właśnie teledysk do piosenki twojego chłopaka, a siedzisz na koncie twojego ex, brawo
Przewinelam w prawo po czym ukazał się Jungkook i z powrotem odwróciłam telefon w jej stronę.
- jasna cholera
~ i kto to mówi
Po chwili ogarnęłam, że pora wrócić do pracy. Nie gadajcie, ze zmarnowałam mój wolny czas na oglądanie bts. Świetnie.
☁️
Poprawiłam cały rodział i teraz jestem z niego dumna. Serio.
CZYTASZ
{ killed p.jm }
Teen Fiction☁️ wulgaryzmy ☁️ kłótnie ☁️ dużo angielskich słówek rozpoczęto: 27.09.2018 zakończono: 2.02.2019 poprawki zakończono: 25.04.2019