Skyler
Od chyba trzech godzin siedzę z Taehyungiem. Wkurwia mnie już, ale nie powiem mu przeciez "wypierdalaj", co nie?
Raz w zyciu ma się 18lat, a oni kurwa zapomnieli? Czadowo.
Jedyny sms jaki dostalam to od Sary, Lily i Gilinskiego reszta jakby się rozpłynęła.
Telefon Jimina i Mii jest wyłączony. Do Jungkooka dzwonilam, ale powiedział, że jest u rodzicow. Yoongi jest poza miastem. Reszta też gdzies się rozjechała. I kurwa akurat dzisiaj?• co oglądamy?
~ nie wiem Taehyung, nie chcę mi się oglądać
• to może wesołe miasteczko?
~ dobra na to zawsze się zgodzę
Poszlam do pokoju i zalozylam szare szorty, żółtą bluzke i narzuciłam katane, ze względu na to, że jest już troche chłodniej, na nogi wsunełam vansy i zbiegłam na dół.
Zaliczyliśmy już karuzele i teraz stoimy w kolejce do samochodzików. Wszystko, byloby dobrze gdyby nie to, że zgubiłam Taehyunga. Kurwa mac. Zaczelam się ogladac na każdą strone. Nawet idk czy opuścić kolejkę i iść go szukac, czy stać tutaj i na niego czekac?!
jestes zjebana Skyler.., przeciez masz telefon.
~ do cholery jasnej gdzie ty jestes?
• wybacz Sky, wychodze z wesołego miasteczka, musze leciec do dormu, Jimin..., cos mu sie stalo...
~ biegne
ja pierdole
Zaczęłam biec przed siebie, zeby jak najszybciej opuścić wesołe miasteczko.
Aktualnie dochodzimy do dormu.
nacisnęłam na klamke i weszlam do srodka.Już mialam zapalać swiatlo, usłyszałam
"NIESPODZIANKA" i wszyscy wyskoczyli z kryjówek.
CZYTASZ
{ killed p.jm }
Teen Fiction☁️ wulgaryzmy ☁️ kłótnie ☁️ dużo angielskich słówek rozpoczęto: 27.09.2018 zakończono: 2.02.2019 poprawki zakończono: 25.04.2019