Skyler
Dzisiaj mijają dwa miesiące odkąd jesteśmy z Jiminem razem. Nie wierzę, że już tyle przelecialo. Jeśli chodzi o tatę to utrzymujemy kontakt. Z przyjaciolmi z Londynu, też już odnowiłam, także wszystko jest idealnie. Pomijając jeden maly szczególik; chlopacy, kłócą się non stop. Pojęcia nie mam, co z nimi nie tak...
Dobra, czas się ogarniać, bo na 19 jestem umówiona z Jiminem. Jest 16 i zaraz powinna przyjść Mia.
Ja pierdole czemu do kurwy, gdy potrzebuje wygladac ładnie chociaz raz, to akurat wszystko musi się jebać.
Po chwili usłyszałam dzwonek do drzwi.
~ no w koncu, właź
Przyjaciółka weszła do domu i odrazu udałyśmy się do mojego pokoju, gdzie się zaczęły gorące ploteczki.
• Yoongi mnie tak wkurwia, że nie masz pojęcia
~ co zrobil?
• raczej czego nie zrobił..
~ opowiadaj
• wkurwia mnie to jakim jest leniwym, zgorzkniałym, pojebanym chujem. Zazdroszcze tobie, ze z Jiminem ci się tak dobrze układa. Podczas, gdy Yoongi jedynie gdzie się najdalej rusza to kuchnia, a jak wyjdę gdzies z Jungkookiem, to pierdoli, ze wole spędzac czas z Kookim jak z nim, no kurwa, to ja mam caly czas siedziec obok tego lenia i gapić się w telewizor. Myślę, że jakbym z nim zerwała to on i tak by nic nie zauważył.
~ pojebany ja pierdole. Myslisz, ze moglabys z nim zerwać dla Jungkooka?
• moze bym mogla, ale zniszczyłabym naszą paczkę. Yoongi z Kookiem w ogole by na siebie nie mogli patrzec, chlopcy by sie czesciej kłócili, jeszcze by sie okazało, ze ty z Jiminem sie wyprowadzicie, a ja co? sama.
~ sprobuj z nim porozmawiać, najwyzej poprosze Jimina, zeby mu jakos dowalił
• jezu kocham cie, a teraz czas cię uszykować, niech chlopakowi szczena opadnie
CZYTASZ
{ killed p.jm }
Teen Fiction☁️ wulgaryzmy ☁️ kłótnie ☁️ dużo angielskich słówek rozpoczęto: 27.09.2018 zakończono: 2.02.2019 poprawki zakończono: 25.04.2019