liked jiminoppa, arianagrande, camerondallas and 4,580,325 other
updatebts: " PARK JIMIN "
◾️ ostatnio bardzo często pojawia się w naszych artykułach. zakładam, że każdy słyszał o ostatnich wydarzeniach. w koncu piszemy wam wszystko regularnie, no i inne portale również mają teraz dużo tematów.
◾️ podczas imprezy udało nam się zlokalizować, że oprócz wielu rodzaji alkoholu znalazły sie tez używki. jak powiedział jeden członek z zespołu " już na koncerty przychodzi naćpany ". wciąż zadajemy sobie pytania; dlaczego? po co w ogole? jak to możliwe?
◾️ Park Jimin miał idealne zycie, nie jeden chłopak mu zazdrościł. Był w zespole ze swoimi przyjaciółmi. Jeździli razem wszędzie i zwiedzali różne kultury. Miał najlepszą dziewczynę pod słońcem. Oddanych fanów, którzy wspierali ich w każdym złym i dobrym momencie. Miał IDEALNE ZYCIE. Dlaczego tak bardzo sie zmienił?!
◾️Módlmy sie aby Jimin wrócił do rzeczywistości i udało mu sie wszystko naprawić oraz żeby Skyler sie obudziła.
[ 99, 432, 121 comment ]
kosteczkajungkooka: teraz już całkowicie straciłam do niego szacunek. dziekuje.
jackgilinsky: stary, błagam cie nie popełniaj moich błędów.
gilinskywife: komentarz Jacka jest taki kochany i can't
arianagrande: zapierdole cie, jak tylko wpadniesz mi w ręcę
taehyungoppa: w sensie i tak już straciłam do niego szacunek, ale ciekawi mnie który z członków to powiedział XD
CZYTASZ
{ killed p.jm }
Teen Fiction☁️ wulgaryzmy ☁️ kłótnie ☁️ dużo angielskich słówek rozpoczęto: 27.09.2018 zakończono: 2.02.2019 poprawki zakończono: 25.04.2019