☁️
Skyler
Jest już koło trzeciej, nie mogę zasnąć ja pierdole. Tymbardziej, że jakieś hałasy słychać z dworu. Daję 10:1, że Jimin wraca do domu. Po czym wnioskuje? Może po krzykach "Jestem najlepszy, Sofia mnie kocha! Słyszałeś Jungkook, a ciebie nie".
Przez chwilę zastanawiałam się czy czasem nie wyjść i im nie pomóc.
Ale szybko wybiłam sobie ten pomysł z głowy, niech sobie sami radzą.Odwróciłam się w stronę ściany i próbowałam zasnąć, co niezbyt mi wychodziło. Czyli ta laska z którą nieźle się bawił to chyba tak na poważnie.
Świetnie powodzenia.
Po chwili usłyszałam huk.
Dobra teraz chyba powinnam wstać i iść zobaczyć, o co chodzi.Wstałam z łóżka i opuściłam pokój.
~ wszystko dobrze? - spytałam, bo nadal nic nie widzę. Cholera gdzie tu kurwa jest ten włącznik.
• kurwa au
~ Jungkook? żyjesz
• umieram
- Sofia mnie kocha! Jestem najlepszy!
~ zamknij się, bo obudzisz wszystkich!
- a od kiedy ty taka groźna? zazdrościsz mi, bo ktoś mnie kocha, a ciebie nie?
~ niczego ci nie zazadroszcze, gratulacje.
- było tak pięknie
~ nie obchodzi mnie to, idź spać. Muszę się zająć Kookiem.
- zajmij się nim odpowiednio
~ wiesz nie bzykam przypadkowych ludzi, jak ty
- Sofia nie jest przypadkowa, wróciliśmy do siebie
~ świetnie życzę szczęścia
- a ty wiecznie sama
~ boże o co ci chodzi?
- przesuń się król musi przejść
~ ile ty wypiłeś?
- tyle ile chciałem, zsuń dupę
~ aha
- nie słyszysz co do ciebie mówię?!
~ robię coś
I w tym momencie poczułam silny ból w okolicy policzka. Uderzył mnie. Pijany okej, ale to go nie usprawiedliwia do tego, co zrobił. Chyba mniej więcej ogarnął, co się stało, ale już mnie to nie interesowało. Odwróciłam się i chciałam iść do pokoju, ale standardowo w kogoś wpadłam.
Taehyung.
• Skyler...
~ zostaw mnie
• tak mi przykro
~ mogę iść? dobranoc.
Wbiegłam do pokoju zatrzaskując go (przepraszam wszystkich wiem, że jest trzecia i Yoongi mnie rano zabije). Rzuciłam się na łóżko i zakryłam głowę poduszką.
Nawet nie wiem kiedy zasnęłam.
CZYTASZ
{ killed p.jm }
Teen Fiction☁️ wulgaryzmy ☁️ kłótnie ☁️ dużo angielskich słówek rozpoczęto: 27.09.2018 zakończono: 2.02.2019 poprawki zakończono: 25.04.2019