127

217 11 1
                                    

liked; miatomilson, taehyung, jungkook and 15,768,984 other

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

liked; miatomilson, taehyung, jungkook and 15,768,984 other

parkjimin: S.S 23.05 6pm - przepraszam.

Nie wiem od czego powinnienem zacząć. Straciłem najważniejszą osobę, która przydarzyła mi się w moim życiu.

Dlaczego obudziłem się dopiero teraz? Dlaczego byłem takim pieprzonym chujem?!

PRZEPRASZAM WAS WSZYSTKICH!

• Przepraszam cały zespół, przeze mnie straciliśmy wiele współpracy, przeze mnie tae upadł nerwowo, a ja miałem go gdzieś.
Wiem, że wszyscy mnie nienawidzicie, bo nawaliłem na całej lini. Wiem też że kompletnie przestaliście mi ufać i nie dziwie się wam w ogole i nie każe wam znów tego robić, po prostu przeczytajcie wszystko co mam do napisania. obiecuje wam, że jeszcze dzisiaj wezmę pare rzeczy, które zostawiłem w hotelu i nie będziecie mnie musieli oglądać. i tak jak było z naszą ostatnią kłótnią, kiedy mówiłem wam, że odejde z zespołu to mam nadzieje, że jednak znajdziecie miejsce aby mnie z powrotem przyjąć chodź na to w ogole nie zasługuje.

• Przepraszam naszego menadżera i ludzi z wytwórni wobec których zachowywałem się jak agresywny bachor. Daliście mi wszystko czego potrzebowałem, a ja sie tak odwdzięczyłem. Naprawdę jest mi wstyd za wszystko co zrobiłem.

• Przepraszam moich rodziców, których po prostu się wyparłem. Mój brat dzwonił do mnie w sprawie, że tata trafił do szpitala, a ja? Zupełnie nic z tym nie zrobiłem. Kocham Was najmocniej, bo gdyby nie Wy mnie by nie było. Daliście mi tyle i nauczyliście wszystkiego abyście mogli być ze mnie dumni, a tymczasem ja robię wam takie numery. Mam nadzieje, że przyjmiecie mnie z powrotem.

• Przepraszam wszystkich moich przyjaciół; zespół, Mię, Kaia, Chena, Shawna, Camerona, Baekhyuna i resztę. Byłem po prostu totalnym chujem. Krzywdziłem Was i miałem z tego czystą przyjemność.

Liczył się tylko alkohol, tylko prochy. Przez to, ze wolałem być naćpany straciłem wszystko.

• PRZEPRASZAM WAS - ARMY !

Wiem, że większość się ode mnie odwróciła. Nie dziwie się wam. Miałem być waszym idolem i dawać wam dobry przykład. Zamiast tego pokazywałem jak bardzo okropnym człowiekiem jestem. Army's kocham was, pamiętajcie o tym.

• SKYLER

Nigdy tego nie zobaczysz. Przepraszam cię tak bardzo. Tyle razy dawałaś mi kolejne szansy, a ja za każdym razem to pierdoliłem.

Gdyby nie ja, nadal byś tu była, nadal zarazalabys wszystkich swoim fantastycznym poczuciem humoru.

Nadal wykonywałabyś prace, którą tak bardzo uwielbiałaś
Nadal spedzalabys czas z przyjaciółmi, których tak kochałaś
Nadal pomagałabys innym

nic z tych rzeczy juz nie zrobisz, bo ciebie nie ma.

NIE MA CIEBIE, PRZEZE MNIE. TO WSZYSTKO MOJA WINA. NIE MII, NIE TWOJA, A MOJA.

PRZEPRASZAM ZA KAŻDĄ KRZYWDĘ JAKĄ CI WYRZĄDZIŁEM
ZA KAŻDĄ ZDRADĘ
ZA KAŻDE OSZUTKO
ZA RĘKOCZYNY
ZA KRZYKI
ZA KŁÓTNIE
ZA TO ZE SPRAWIŁEM CI PRZYKROŚĆ
ZA KAZDE KŁAMSTWO

Nigdy nie pomyślałbym o tobie w ten sposób. Nigdy nie zamieniłbym cie na żadną inną. Jesteś najbardziej odważną osobą jaką kiedykolwiek poznałem. Te trzy lata były najlepszymi latami mojego życia. Kocham cię najmocniej na świecie i nigdy nie przestane.

Bylas tak młodziutka - miałaś całą karierę przed sobą, całe życie! A ja ci wszystko odebrałem.

Ja powinien umrzeć - nie Ty

Zauważyłem dopiero teraz co alkohol i narkotyki ze mną robią. Staję się innym człowiekiem. Staje się potworem.

Szkoda tylko, że obudziłem się tak późno.

Mam nadzieje, że jest Ci tam dobrze.

<< funkcja komentowania została wyłączona >>

{ killed p.jm } Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz