1. Kapitola

2.8K 147 31
                                    

Rodiče si zažádali o můj přestup na jinou školu, protože mě neustále někdo otravoval. V tomhle století je normální mít jinou orientaci než ostatní, tak proč to většina nechápe? Teď nechápu to, jak se cítím.. 

Jsem nervózní a to až moc. Loučím se s mamkou a tátou a vyrážím na autobus, který je zaplněný žáky ze stejné školy. Upřeně se na mě dívají a dost mě to štve. Jsem takový dost nesvůj, když jsem středem pozornosti.. Když vidím školu, tak vím, že budu vystupovat a jelikož jsem tu už byl včera, což byla neděle, tak vím, kde mám třídu. Včera jsem tu byl jen pro věci a tak. Najednou jsem neviděl moc volných míst, což mě dost překvapilo, ale co se dá dělat. Sedl jsem si do poslední lavice u okna, takže mám výhled na školní dvorek a zahradu, která je dost pěkná.

Začne zvonit a všichni včetně mě se postaví. Učitelka mi pokyne, abych za ní přišel a představil se třídě. Opět tolik pohledů na mě.. 

Nádech

Výdech.

Nekoktej.

"Jsem Jeon Jungkook. Nejsem odtud, takže tu nikoho neznám a budu rád, když spolu budeme vycházet." posadil jsem se a prostě to byla hodina jako každá jiná. 

Nudná.

Po hodině se všichni nějak začali míchat a dělaly se tu různé skupiny, takže tahle třída asi nebude úplně celková. Jak kdo se s kým baví, chápu. 

Najednou uslyším, jak někdo jde ke mně, tak pohlédnu na toho člověka a uvidím kluka, který sedí ve 2. lavici u dveří.

"Ahoj, jsem Jimin. Jsem prezidentem studentské rady, těší mě." podal mi ruku a já jí přijal.

"Jsem Jungkook." začali jsme se bavit a když odešel, tak po pár vteřinách jsem uslyšel ránu a to nejdivnější, že byla moc blízko mě. Otočím se a vidím někoho, jak má zatnutou pěst položenou na mé lavici.

"Tady sedím já, takže vypadni." zavrčel hrubým hlasem a já nechápal.

"Umm.. Jsem tu nový, tak promiň, nevěděl jsem-"

"Je mi to u prdele, pokud jsi nový. Vypadni." proč se ke mně chová takhle? Postavil jsem se před něj a byl jsem o trošku vyšší než on. A hlavně.. Nebyl moc silný.. Jakože svalově.

"Nic jsem ti neudělal, tak tu na mě neječ jak nějaká školačka, která si nemůže koupit nové botičky." prskl jsem mu do obličeje s úmyslem se zas posadit, ale najednou mě odstrčil a já málem spadl.

"Co děláš vole?"

"Nebudeš si dovolovat, novej." přišel ke mně a vrazil mi pěstí. Začali jsme se tam prát a to už ke mně přišel Jimin a začal mě od něj odtahovat. Najednou mu taky někdo vrazil ránu a to už nás tu bylo celkem 7 i se mnou. Nechápu, jak se to stalo, ale najednou přišel ředitel a všechny nás poslal do nějaké třídy, kde jsme čekali na učitele.

"Takže.. Teď se tu usmíříte a uděluji vám klub. Vytvoříte si ho na svoje vlastní zájmy, jakékoliv, které jsou dostupné a mohou se provádět na škole. Den si domluvíte, ale budete chodit vždy! Teď se každý z vás představí, abyste se poznali." začal něco říkat učitel a já si vzal kus ledu a víc si ho přitiskl na obličej.

"Tak první ten, co to začal. Kime." pokývl na toho 'drsňáka' a on si povzdechl.

"Jsem Taehyung." zavrčel a učitel si povzdechl, ale nic neřekl. Potom jen dodal, aby mluvili i ostatní.

"Jsem Namjoon." řekl ten, který odtahoval Taehyunga jako první.

"Jsem Hoseok." řekl ten, který nás všechny chtěl dostat od sebe, ale schytal to mezi námi skoro nejvíc.

"Jsem Yoongi." zamumlal týpek, co praštil Jimina.

"Jsem Jin.." zašeptal člověk, který společně s Jiminem tahali mě od Taehyunga.

"Jimina všichni známe, takže teď nový."

"Jsem Jungkook." nic víc, nic míň. 

Učitel odešel s tím, abychom si to všechno tedy promysleli a k tomu to bude 2x do týdne a když odešel, tak se nic nedělo. Jimin si vytáhl nějaký blok a propisku.

"Chci to mít za sebou, tak jaký den ?" 

"Ty to fakt chceš udělat?" zasmál se ironicky Namjoon a Jimin si povzdechl.

"Hele, znáš toho učitele moc dobře, takže musíme." 

"Tak úterý a čtvrtek?" dal návrh Jin a nikdo nic nenamítal.

"Fajn, úterý a čtvrtek, ta třída. Na co bude zaměřený klub?" opět ticho.

"Napiš všeobecný a je to." odflákl Yoongi, který vypadal že usne.

"Fajn. Takže tím pádem, zítra vás čekám." Jimin odložil blok a každému z nás podal papírek se třídou, dny + hodiny, ve kterých se bude konat ten 'klub'.

"Tak co, jaké to bylo-"

"Co se stalo??" vykřikla mamka, když viděla můj obličej.

"Nepohodl jsem se s nějakým spolužákem.. Byl to omyl.. A jo, vše je fajn.. Zítra a ve čtvrtek mám klub, takže budu déle ve škole.."

Odešel jsem do pokoje, kde jsem si odložil věci a hned zalezl do sprchy, po které jsem usnul zachumlaný v peřině a probudil se až ráno.

----

Je tu takový začátek na nový příběh! Snad se bude líbit. ^^ 

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat