44. Kapitola

998 134 19
                                    

Vyšli jsme do školy všichni tři vedle sebe, Taehyung držící Yoongiho ruku s úsměvem na tváři a já se cítím jako někdo vedlejší.

"Jungkookie!" vykřikl Jiminův hlas a poté jsem cítil někoho na zádech.

"Jiminie.." vydechl jsem překvapeně a když slezl a přišel přede mě, tak mě políbil.

"Ahoj.." usmál se na mě a já mu úsměv oplatil a to s radostí.

"Heey... Něco nám uniklo?" zeptal se pobaveně Jin, který přišel s Hoseokem k nám, protože prostě.. To počasí zasněžilo všechny cesty, takže tak.

"Já a Jiminie jsme spolu." usmál jsem se a políbil Jimina na tvář.

"Přeju vám to." usmál se Jin s úšklebkem a my ještě víc přidali na tempu.

"Jine?" řekl jsem, když se Jin zastavil a koukal někam do neznáma před školou, tak jsem se podíval tím směrem a stál tam Joon s rukou obmotanou kolem pasu nějaké šlapky.

"Pojď.." zašeptal jsem a začal ho tahat.

"Nemysli na to jasný? Nezaslouží si tě a myslím si, že někoho tak úžasného bude chtít víc než nějakou.. Děvku, šlapku.. Argh~" měl jsem celkem vztek, protože Joon si zahrával s Jinovo city, o kterých vlastně ani neví... Ale i tak, huh.. Je slepej?

"Díky Kookie.." zasmál se ublíženě Jin a Joon si nás už všiml, tak políbil na tvář tu holku a mířil k nám.

"Čau, tak je dneska sraz?" zeptal se Joon a já si vzpomněl na to, co nám řekla ta stará paní.

"Hele, dneska dáme sraz jinde.. Umm~  Já s Taem jsme potkali jednu ženskou.. Ví o tetování a o všem kolem toho.. Dneska v 15:00 v kavárně.." řekl jsem potichu a všichni přikývli.

Došli jsme do školy a po odložení pár věcí jsme já, Jimin a Tae vyšli do třídy, kde jsme se každý posadil do své lavice, takže já s Taem vedle sebe a začali si připravovat na hodinu. Ještě nezačala hodina a tak jsem si začal kreslit, ale zničehonic mi na papír přistála kapka krve.

"Jungkooku?" zeptal se lehce překvapeně Taehyung a podal mi kapesník.

"Díky.. Uhh.. Nevím proč mi teče krev z nosu.." začalo se mi lehce dělat mdlo a krev pořád tekla jak z vola.

"Jsi v pohodě?" Taehyung položil svou ruku na mé čelo, což ve mně vyvolalo pocit.. Nevím čeho, ale prostě jsem se cítil líp?

Po chvilce to ustalo a hlava byla taky v pohodě.

"Jo, jsem v pohodě.." vydechl jsem a vyhodil kapesníky, které byly od krve a posadil se do lavice, přičemž jsem pořád myslel na to, co se mnou udělal Taehyungův dotek..

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat