63. Kapitola

978 135 23
                                    

"Co tu děláte?" řekl jsem ostře.. Až moc.. Hlavně mířeno na ty dva..

"Takže tohle je ten leader?" řekla nějaká holka, která měla až moc americký přízvuk na to, aby mluvila korejsky.

"To jsem já, co chcete?" zeptal jsem se a ona se zasmála.

"To opravdu nevíš, kdo jsme?" zeptala se podrážděně a bez povolení vstoupila do mého baráku úplně se všemi holkami a i kluci vešli.

"Takže teď poslouchej hochu. Nedělej si z nás srandu, protože tohle už schovat nemůžeš.." ukázala na mé tetování

"A dělat jakože nic taky ne, takže logicky vás vyzýváme na souboj." nechápal jsem.

"Co prosím?"

"Pane bože, jsi idiot nebo mi nerozumíš?" řekla naštvaně a řekla několik slov a ihned se pod ní ukázala zvláštní.. Bílá.. hvězda..?

"Říkám ti naposledy, buď se vzdej a nebo bojuj! My vyhrajeme tu sílu a nic nás v tom nezastaví." řekla výhružně a já to až teď pochopil..

Ony jsou jeden z těch klubů..

"Jenže my se nic neučili! Náš trenér nebo kdokoliv to byl zemřel a my do toho nijak nebyli zasvěceni!" řekl jsem nějak, aby si to rozmyslela. Šlo vidět, že jsou všechny lehce zaražené.

"Emily... Pojď pryč.. Půjdeme na Austrálii.. Tyhle si necháme na konec.." řekla její drobná kamarádka tiše a ta holka přede mnou.. No teď už nejspíš.. Emily.. Odvolala své schopnosti.

"Ellie, nemůžeme takhle riskovat.. Oni jsou je-"

"Nemají schopnosti.. Neumí je používat a ani neví, jak na to.. Pojď.." zašeptala opět ta menší.. No, prostě Ellie..

Potom si tam něco šeptaly a já už nemohl nic slyšet.

Najednou bez jediného slova odešly, no..

Až u dveří řekla ta.. Emily jediné to, že se vrátí a poté si porovnáme síly..

Najednou ale ke mně přiběhla ta drobná.. Ellie..

"Take it.." zašeptala a já si vzal nějaký papírek, který mi dala a rozložil ho.

----

Snad nevadí, že to dávám takhle večer (ještě když není středa), ale já se tak ráda probouzím a vidím už prostě nějaké komenty, které mi lepší náladu ihned a dávají mi energii na začátku nového dne ^^

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat