7. Kapitola

1.1K 131 10
                                    

"Co to je?!" vykřikl Jimin a zkoušel si to sundat.

"Já nevím! Nikdy jsem si tetování nedělal!" začal házet rukama kolem Jin a já si pořád jen palcem přejížděl přes to tetování.

"Uklidněte se k sakru, bolí mě z vás hlava." zavrčel Yoongi a oni se zpátky posadili.

"To je nějaký blbý vtip? To tetování, co?" zasmál se Joon a nikdo nic neříkal.

"Co to vůbec znamená?" zeptal se Hoseok a já se podíval na jeho tetování.

Každý mělo jiný tvar.

Až na jedno a to pod tím.

"Každý řekne co tam má za tetování.." řekl jsem trošku jako 'rozkaz', ale co já s tím.

"Já tam mám.. Plamínek? Takže asi oheň..?" řekl nechápavě Jimin a vedle něj jsem viděl Hoseoka jak se snaží rozluštit, co tam má.

"Já tam mám list?" zasmál se lehce Hoseok.

"Já tam mám nějaký kamínek.. Země?" Joon taky asi nevěděl, co to přesně je, ale asi prý kousek země.

"Já tam mám vítr.." usmál se Jin a ukázal nám to.

"Voda." řekl jednoduše Yoongi, který si to nijak neprohlížel.

"Vy dva?" zeptal se mě a Taehyunga Jin a já nevěděl jak to říct..

"Umm.. Nepoznám to, ale-"

"Vy to máte úplně stejné." vydechl překvapeně Yoongi a já se trošku divil, protože on by tu normálně spal, ale teď jakoby se probudil.

"Ale to není-" nedořekl jsem to, protože jsem se podíval na Taehyungovo tetování a má úplně to samé..

Co to je..?

"Zkuste to dát k sobě, třeba to pasuje!" navrhl Jin a já se podíval na Taehyunga a ten zas na mě.

Měli jsme stejný pohled.

Nenávistný.. Ale přes to zvědavý.

Ruku jsem pomalu dal k Taehyungovo a spojil tak naše tetování. Jenže najednou se něco dělo a nám to začalo svítit. Mně bíle a Taehyungovi černě.. Najednou jsem cítil jako.. Nějaké spojení mezi našima rukama.. Nemohl jsem dát ruku pryč a ani Taehyung. Cítil jsem v sobě jakýsi druh.. Síly? Nevím jak to popsat.. Bylo to tak.. Zvláštní..

Až strašidelně vzrušující..

Když to dosvítilo, tak jsem ruku odpojil do Taehyungovo a ihned jsem se za ní chytil. Za zápěstí přesněji, kde bylo to tetování.

"To bylo hustý!" vypískl Jimin a vzal Hoseokovo ruku a zkusil to taky, jenže to začalo dělat něco jiného.

"Přestaň!" vykřikl Yoongi a chytil Jimina a Hoseoka za ruku a najednou se jim to taky spojilo. Opět to samé jako u mě, jen u nich to byla červená barva plamene, což bylo Jiminovo.. Modrá barva vody Yoongiho.. A zelená barva listu Hoseoka...

"P-páni.." vydechl překvapeně Jimin a Hoseok najednou a pak se zasmáli.

"Zkuste to vy dva!" ukázal na Jina a Joona Hoseok a ti moc do toho nechtěli jít.

Jin se začal červenat a Joon jen čekal na to, pokud Jin něco udělá, což nakonec udělal a to, že vzal svou ruku a spojil jejich tetování jako ostatní. Opět to začalo svítit. Šedě od Jina a hnědě od Joona.

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat