81. Kapitola

956 124 55
                                    

"Ještě ně, Taehyungie.." vydechl Jungkook, který se nutil se ovládat.

Jeho rty se přesunuly na mou klíční kost.. Poté na hruď a jen co jsem ucítil jeho teplý dech na mé bradavce, tak jsem prostě bezmyšlenkovitě zapletl prsty do jeho vlasů a přitiskl si ho k mé už tak ztvrdlé bradavce, kterou s lehkým uchechtnutím začal lehce šimrat jazykem a sát.

Byl to úžasný pocit, ale já cítil extrémně bolestivou erekci ještě víc, tak jsem prostě jen vydechl jediné.

"P-prosím.. B-bolí to.." zakuňkal jsem a on se zasmál a rty se přesouval níž a níž až k mému přirození, které olízl po celé délce jazykem a já hlasitě zavzdychal.

Jeho rty se přilepily ke špičce a začaly ji sát a přitom jazykem kmitat po tom nejcitlivějším bodě.

Najednou se odtáhl a začal mě líbat na rty opět..

Jenže tentokrát jsem ucítil na svém vstupu větší tlak a já zhluboka dýchal a snažil se mu vyjít vstříc, takže jsem nedočkavě přirazil proti jeho přirození, které bylo už v polovině ve mně.

"Ohh.. P-přestaň, bude tě to b-bolet.." vydechl roztřeseným hlasem od slasti a nadále zasouval hlouběji do mě, ale já byl nedočkavý a tak jsem prostě musel přirazit proti němu dokud ve mně nebyl až po kořen.

"Kurva.. J-jsi extrémně úzký.." řekl udýchaně Kook a přirazil poprvé..


Podruhé..


A pak už jsem to nepočítal, protože ho má úzkost dohnala k bodu šílenství, kdy se přestal hlídat a prostě se jeho dlaně přesunuly na mé boky, které pevně sevřel až si myslím, že tam budu mít modřiny.. Bez jakýchkoliv řečí se dal do zběsilého tempa přirážení a já cítil, jak začal přirážet opět na to jedno a to samé citlivé místečko, které mě donutilo vzdychat ještě více nahlas.

Jeho hluboký hlas se zadrhával při každém vydechnutí a nebo při každém pokusu vůbec něco říct.. Najednou jsem cítil svůj vrchol, jak se postupně zvyšuje a tak jsem dal Kookovi náznak a přitáhl si ho do horkého a dravého polibku.

"J-já už-"

"Já taky.." přerušil mě Kook a začal do mě přirážet snad ještě rychleji až jsem nemohl skoro nabrat dech.

Najednou jeho nádherný hlas vydechl tak silně až mě to donutilo se udělat s výkřikem jeho jména na své bříško a spokojeně padnout zády na postel.

----

Hmmh~ ^^ 
Abych pravdu řekla, tak už píšu několik hodin kapitoly dopředu a jsem skoro u konce, hahah :))
U VAŠEHO BÉČKOVÉHO KONCE:)) <3

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat