41. Kapitola

966 126 23
                                    

Ihned co jsem vypnul vodu jsem se převlékl a došel za Jiminem, který udělal něco k jídlu.

"Dobrou chuť." usmál se na mě a já mu lehký úsměv oplatil.

Pořád nemůžu přestat myslet na to, co se mi honilo hlavou v koupelně..

Pořád myslím na ten obrázek, co se mi ukázal před očima, jak je Tae pode mnou místo Jimina..

Silně jsem si povzdechl a začal jíst.

"Něco se děje?" zeptal se trošku nejistě a já jen zakroutil hlavou a dál jedl.

Když jsme dojedli a podívali se ještě na nějaký film, tak Jimin musel domů, protože jeho mamka nemá hlídání.

"Tak zítra ve škole." rozloučil jsem se s ním, přičemž mi ještě stiskl dát ještě jedno velké objetí. 

Samozřejmě jsem se rozloučil až u něj doma, protože je pozdě a já ho nechtěl pustit samotného. Procházel jsem se zasněženou cestou, protože všude byly námrazy a velké přívaly sněhu a proto nejezdily autobusy. Byl to klidný večer, jenže po chvilce jsem uslyšel tiché vzlyky. 

"Halo?" zkusil jsem zahoukat na začátek lesa, ale odpovědi se mi nedostalo.

Přiměl jsem své nohy i přes můj strach a vyrazil na začátek lesa.

"Halo? Je tam někdo?" zkusil jsem opět, ale odpovědi se mi nedostalo.

Jediné, co bylo slyšet, bylo to, že někdo šustil někde ve křoví nebo já už jsem až moc paranoidní. Došel jsem ještě blíže k místu, kde se ozývaly zvuky vzlykání, ale pořád jsem měl v sobě opravdu hodně velký strach, protože tohle mi připomínalo moje ne moc hezké dětství, kdy jsem šel s tátou na houby a vyskočil tam na mě nějakej pedofil a chtěl mě znásilnit. Naštěstí jsem se od něj nějak dostal, ale nevím jak. 

To už si nepamatuju.

Ruku jsem natáhl k větvičkám a lehce je odhrnul. Viděl jsem ležící tělo, jak se klepe a tak jsem přišel blíž a ruku položil na něčí záda. Byl tu jen v lehké mikině a nejspíš v nějakých teplákách na spaní.

"Jste v pořádku?" ta osoba se na mě otočila a já zamrznul.

"Tae?!"

----

Taak, budu otravovat. Chtěla bych vědět váš názor na příběh a na styl psaní, pokud vše vyhovuje. ^^ 

A je tu někdo, kdo by chtěl další? :)) :D 

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat