77. Kapitola

918 129 41
                                    

"Oh, zlatíčko.." vydechla babička a pohladila mě po vlasech.

"Nejsem si jistá.. Víš.. Tvůj děda chtěl obětovat všechno pro záchranu mě.. Ale.. Zemřeli jsme oba.. A on to schytal více než já.. Je sice v pořádku, ale nevím, jestli by mu ta cesta moc neublížila.. I po smrti totiž můžeš zmizet.. Ale uvidíme, co se dá dělat, ano?" usmála se na mě a já přikývl.

"Dobře a teď se najezte a potom ihned trénovat. Jungkookie neboj se vůbec používat svou sílu naplno, je to o dost lepší, když se nebojíš než aby ses tu nějak bál.. Ano? Tak, zase prozatím ahoj kluci.. Ahoj Jungkookie." políbila mě na čelo a poté opět zmizela jako prach, který odfouknete.

"Takže.. Jídlo je hotové, najíme se a potom hurá do toho." řekl vesele Jin a my se tedy pustili do jídla.

"Tak fajn.. Ukážeme Kookovi, co jsme minule dokázali a můžeme pokračovat.

Jin dokáže s Joonem udělat něco mezi zemětřesením a tornádem. Je to hrozně ničivé, ale naštěstí jsme zrovna na místě, kde je to v pohodě.

Jinak klasicky Jin umí úplně cokoliv s větrem. Tornáda, něco lehce přimět létat.. Joon zemětřesení, umí tvarovat kámen, celkově i ze země dokáže něco udělat a to i zeď.

Hoseok má schopnosti lehce léčit, něco nějak vyrůst, což bylo úžasné, když jsme našli opuštěnou zahradu s uvadlými kytkami, které Hoseok nechal rozkvést. Samozřejmě má i schopnost to použít jako zbraň a to dokonce i třeba jen z větve dokáže udělat fakt dost věcí. 

Yoongi dokáže pohybovat s vodou, dokáže jí tvarovat a když jí má u sebe, tak jí dokáže používat jako zbraň. Někoho utopit ve vodní kouli není zas tak těžké, jen se musí soustředit na to tu kouli vody udržet při sobě. Dokonce když se spojí s Hoseokem, tak má voda lehce léčivé účinky, které samozřejmě budou lepší a lepší až se budeme zdokonalovat.

Jimin totéž, ale on sám dokáže vytvořit oheň z ničeho. Stačí aby si prý něco představil, pocítí prý horko a poté to horko přesměruje do čehokoli co má tvar. Koule, dokonce i ohnivý provaz, se kterým dokáže jen tak proříznou celý strom a hádám, že i člověka.

Taehyung se prý dokáže až zneviditelnit. Má opravdu hodně schopností navíc, samozřejmě to dokáže každý z nás, pokud zrovna budeme nějak spojeni se svým elementem. Například Yoongi se dokáže schovat ve vodě atp.


No a já..? 




To se teprve uvidí..

----

Smut se blííííží😏! A ještě něco.. Napište mi, kdo si myslí, že bude Happy End a kdo si myslí, že bude Sad End. ^^ :D Žádné DOUFÁM, prostě kdo si myslí si co :D 😏

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat