"Copak..?"
"Chci ti poděkovat.. Emily není taková, jak vypadá.. Je hrozně hodná a vždy se o všechny stará.. Je to pro nás vzor a já nemůžu dopustit, aby se jí něco stalo, protože se jí to stalo kvůli mě.. Protože jsem byla slabá a nedokázala se ubránit.. Hrozně moc se za to viním.. Jsem k ničemu, nepotřebují mě a... A-a já už n-nevím, co dál d-dělat.. T-tak jsem přišla z-za vámi.. H-hrozně moc se bojím.." slza jí stekla po tváři a já si jí přitáhl do objetí.
"Bude v pořádku.. A nejsi k ničemu, každý lidský život je důležitý a i ten tvůj, tak nemysli takhle špatně.. A Ellie..?" ona se odtáhla a podívala se na mě.
Je asi o hlavu a půl menší jak já, takže to je opravdu vtipné, jak se dívá nahoru..
"Měla bys jí říct o tom, jak se cítíš.. Hádám, že jste soulmates, že..?" ona přikývla a lehce se usmála.
"Bere to jako náznak našeho přátelství.."
"Ale ty chceš víc, že..?" na to sklopila pohled a přikývla.
"Fajn, tak pak jí to řekneš a věř mi.. Stejně by vás vesmír spojil dohromady.. A teď už jdeme za kluky.." zasmál jsem se a chytil jí za ruce.
Oba dva nás přesunula a mě ihned objal Tae.
"Bože, co vám tak dlouho trvalo..? Bál jsem se!" vyjekl a já ho objal nazpátek.
"Něco jsme ještě řešili." usmál jsem se na Ellie, která mi úsměv oplatila a vyrazili jsme nějakým směrem skrz les a došli k nějaké chatce.
"Ellie..? ELLIE!" zakřičela nějaká holka a přiběhla k Ellie, kterou objala.
"Hrozně jsme se bály, kde jsi byla k sakru?!" vypískla a odtáhla se od Ellie.
"A co tu dělají oni..?" chtěla aktivovat svou schopnost, ale Ellie ji zastavila.
"Pomůžou Emily.. Dokáží ji uzdravit.. Jak na tom je..?"
"Špatně..." vydechla její kamarádka a Ellie se rozeběhla do chatky.
My šli za ní pomalu a klidně, jelikož si myslím, že kdybychom udělali rychlejší pohyb, tak by si to ta její kamarádka mohla vyložit špatně.
ČTEŠ
One of Seven - Taekook, Namjin, Yoonminseok
Hayran Kurgu<Dokončeno> Sedm chlapců, cítící k sobě navzájem nenávist jsou zpečetěni osudem. Vesmír je vybral na ochranu světa a daroval jim moc. Jenže nejsou sami, jsou jedni ze sedmi skupin lidí s podobnou mocí, toužící po pomstě a bojích. Zvládnou to...