99. Kapitola

740 111 36
                                    

"Kluci k vám půjdou.. Já tu zůstanu, zkuste tam nacpat i Taeho.."

"Bohužel, opravdu se k nám nevejde.." řekla jiná holka a já si povzdechl.

"Fajn, tak kluci běžte se prospat, já budu venku a hlídat.. Tae tu bude se mnou.."

Všichni šli do chatky.. Tae tu skoro usínal na tom kmeni od nějakého stromu, tak jsem rychle někam šel a našel suché seno.

Vzal jsem ho co nejvíc a oheň ještě jednou zapálil.

Všechno seno jsem dal kousek od ohně, lehl si do něj a Taeho nechal, aby ležel na mně.

Celou noc jsem neusnul, protože kdyby se tu někdo objevil z té Evropy, tak bychom měli ne moc pěkné probuzení, ale byl jsem rád, že Tae usnul v mém objetí, abych ho co nejvíce zahřál, tak jsem ho k sobě tiskl.

Několikrát se oheň zhasl, takže jsem ho musel rozdělávat díky schopnosti několikrát, ale tak, nevadí mi to..

Ani mi není zima s tím stvořením na sobě.. 

Jenže došlo dříví a oheň už se nemohl udržet, tak jsem opatrně ze sebe sundal Taeho a rozhlédl se.

Viděl jsem východ Slunce, les, les, les... Louka, les.. Super.

Prostě jsem vyšel nějakým směrem a sbíral toho co nejvíc, po cestě jsem se hodně zastavoval, jelikož jsem měl špatný pocit, ale i tak jsem spěchal, abych co nejrychleji byl zpátky u Taeho..

Jenže jsem se lekl zajíčka, který ležel na zemi..

Zraněný..

"Maličký.." vydechl jsem a všechno položil vedle.

Pravou ruku jsem přiložil k ráně a zkoušel ho uzdravit..

Což se mi i povedlo.

Najednou se postavil a skočil mi do náruče.

Popravdě jsem se divil, protože je to prostě 'divoký' zvíře a jen tak někomu skočit do náruče.. No, ale byl roztomilý, tak jsem ho pohladil a poté položil zpátky na zem.

Rychle jsem vzal všechno dříví a šel stejným směrem jako předtím, ale něco mě donutilo zrychlit..



















Výkřik...







Výkřik osoby, kterou moc dobře znám....













Taehyung....

----

Hahhh, chcete to spíš delší a nebo, aby to už brzy skončilo? ^^

Jinak dobrou noc a sladké sny ^^

A taky chci poděkovat za 20k+ přečtení, ahh~
I purple you💜💜😇

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat