114. Kapitola

678 80 35
                                    

Evropský vůdce začal používat schopnosti, které byly samozřejmě normální i u ostatních, ale i tak dost uškodil klukům.

"Do háje, pomozte holkám!" zakřičel Jungkook na Jimina, Yoongiho a Hobiho, kteří přikývli a šli pomoct holkám, ale jeden ten z Evropy právě přivolal bouřku a bleskem uhodil Emily, která spadla k zemi a Ellie se chytila za srdce.

"NE!" zaječela Ellie a všechny holky se otočili za ní, což bylo špatný, protože Evropani toho využili a oslabili je tak, že to neustály..

Všechny holky dostaly ránu tak velkou, že to prostě neustály a všechny padly k zemi.. 

Jungkook a ostatní úplně zamrzli.

"H-holky.." vydechl Taehyung a Jungkook se trhaně nadechl.

"N-ne.." vypadlo z Jungkooka, pustil Taehyunga a rozeběhl se proti tomu vůdci.

"JUNGKOOKU!" zakřičel Taehyung varovně a Jungkook prostě dál běžel.

Z ohně si vytvořil ohnivou čepel a zaútočil na blízko, s tím že by ho mohl překvapit, ale ten vůdce si rychle vytvořil s vody podobnou čepel jako má Jungkook a tak se od sebe dost dobře odrazili.

Jungkook se zvedl, to samé i Evropan a začali bojovat na blízko.

Kluci byli zabavení ostatními z Evropy, což nějak zvládali, jelikož už byli alespoň trošku unavenější od holek.

"Myslíš si, že mě porazíš?" vysmál se Jungkookovi ten vůdce a Jungkook přidal na síle.

"Je mi jedno, pokud umřu nebo ne.. Ale mým přátelům a světu nezkřivíš ani vlásek.." zavrčel Jungkook a mohl slyšet další smích od Evropana.

"Škoda, že tu nebudeš až budou umírat tví přátelé."

A najednou vyvolal vodního draka, který udělal obrovskou explozi a všichni se toho lekli.

"JUNGKOOKU!!!" zakřičel Taehyung a viděl, jak se Evropa stáhla pryč, jelikož i vůdce to dost schytal.

Taehyung rychle běžel na místo, kde by měl být..



Ale...







Ne.. Jungkooka to úplně roztrhalo na kousíčky, že tam po něm nezbylo nic...









A teď přišli kluci nejen o vůdce.. Ale i o věrného přítele....

----

Hiii :)))

Hii:))))


Moc se omlouvám.. :c

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat