22. Kapitola

1K 133 33
                                    

Všiml jsem si, že se nám to tetování více zvýraznilo.. To, které je podle všeho pro 'spřízněné duše'.

"Dobrou noc.." zašeptal a já mu zašeptal to samé a usnuli jsme opět vedle sebe. 

Nevěděl jsem, co to znamenalo, ale věděl jsem, že to pro mě neznamenalo nic..

Nebo v to jen doufám..?

Ráno jsem se probudil a cítil jsem kolem sebe až moc velké teplo.. 

Příjemné teplo..

Tak jsem se ke zdroji tepla přiblížil víc a usnul opět..

Když mě vzbudil budík, tak jsem ho vypnul a všiml si, že Tae už si čistí zuby v koupelně.

"Oh, dobré ráno!" pozdravil mě Tae a já jen kývl a málem usnul v sedě.

Rychle jsem si vyčistil zuby, převlékl se a s Taem jsme došli dolů, kde byla mamka.

"Ahoj, ty nejsi v práci?"

"Mám odpolední zlatíčko.." zasmála se mamka a podala nám talíř s míchanými vajíčky.

"Jo, mimochodem.. Jste roztomilííí!" vypískla mamka a já se na Taeho podíval nechápavě, což on taky nechápal. Mamka přinesla ten ďáblův přístroj..

Foťák..

Něco tam hledala a potom nám ukázala nějakou fotku..

Začal jsem se dusit vajíčky a Tae mě začal plácat po zádech.

"V pohodě?" zeptal se Tae a já přikývl a vzal si ten foťák.

"T-to bylo k-kdy?!" 

"Když táta šel do práce, tak vás šel zkontrolovat no a našel vás takhle, tak vás vyfotil.." zasmála se máma a já tomu nemohl uvěřit..

Takže..

Ten zdroj tepla byl Tae..

Protože na té fotce mě objímá Tae a já jeho taky.. Paráda..

"Ehh.. Tak, díky za snídani.. Musíme do školy, ahoj..!" zakřičel jsem na mamku a rychle vyšel z domu.

"Nom.. Budeme dělat, že se dneska a včera nic nestalo?" zeptal jsem se a Tae přikývl.

"Bude to tak asi lepší.." zašeptal a já přikývl.

Nebo jsem chtěl, aby se něco měnilo..?

Nebo mě jenom pomátl ten blábol se spřízněnou duší..?

"Ahoj kluci." pozdravili jsme kluky, kteří už byli někteří v buse a sedli si na naše obvyklé místo. Naštěstí je pátek, takže konečně volnoo!

"Kluci? Neuděláme u někoho dneska přespávačku?" zeptal se nadšeně Jimin a všichni začali přemýšlet.

"U mě nemůžeme, je tam málo místa.." řekl Yoongi a Joon souhlasil že u něj by to nešlo.

"Rodiče to nedovolí." řekl Tae a Hoseok s Jinem přikývli.

"A u mě to nepůjde, protože bychom museli mít brzo večerku.." řekl Jimin a jediný jsem zbyl já.

"No.. Můžu se zeptat.. Myslím si, že nikdo nebude proti u mě doma." zasmál jsem se a viděl jsem jak se Taeho oči rozzářily..

To se opravdu dívám tak upřeně na Taeho..?

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat