"Zdá se mi to, nebo jste nějací.. Přátelští ?" zasmál se Namjoon, který přišel s Yoongim a přisedli si k nám.
"No.. Jen jsme si to vyříkali a je to tak nějak vše v pohodě." usmál jsem se na ně a pak jsem si vzpomněl.
"Jo jinak.. Jine? Jak to že nejedeš svým autem?" Jin se lehce zasmál a podrbal na zátylku.
"To není moje auto, ale táty. Jenže odjel na služební cestu a já tedy nemám auto. Autobus mi ale nevadí, alespoň jezdím s vámi." zasmál se Jin a pak zas nahodil téma Yoongi, který za celou dobu jen pokývl hlavou jako pozdrav.
"Co ten klub? Dnes je prý zase." zamumlal skoro spící Yoongi a já řekl jen tiché 'Jo je' a více ne, protože jsme zastavili a vyšli z autobusu.
Samozřejmě jsme si něco dávali do skříněk a potom směr třída, ve které jsem Taemu zkoušel vysvětlit rovnice a další věci kolem toho.
"No a prostě proto to pravidlo, chápeš?" řekl jsem poslední větu a on se na mě vrhl a objal mě.
"Děkuju!" vypískl a já zadržel dech.
Všichni se na nás dívali a Jimin se divně usmíval. Lehce jsem ho objal nazpátek a musím uznat, že je roztomilý.
Na co to myslím?!
"Jo, promiň.." lehce se zasmál Tae a odtáhl se s narůžovělými tvářemi. Já taky cítil, že se musím lehce červenat, ale snad to nejde tak vidět, když mám sklopený pohled.
Najednou přišla učitelka, práskla s dveřmi a rovnou řekla, abychom si sedli a neotravovali jí s omluvami, že někdo něco nemá.
Je naštvaná, že mají skoro všichni 5.
"Takže, pokud si ze mě chcete utahovat a říkat, jak tomu chápete a potom v testu dostat za 5, tak budiž. Jungkook je nový a má jako jediný test bez chyby. Doufám, že jste připravení, protože budu zkoušet, jako první..."
"Kim Taehyung." Tae zvedl pohled od lavice a povzdechl si. Usmál jsem se na něj povzbudivě a on došel k tabuli, na které musel vypočítat několik příkladů.
"No tak ono to přeci jen jde hm?" zasmála se ironicky učitelka a Tae zvedl pohled.
"Jungkook mi pomohl." lehce se usmál a učitelka řekla, že si tu 5 vylepšil pouze na 2, ale i tak byl Tae rád a hned jak si sedl tak mě ještě lehce objal a opět mi děkoval.
Z nepřátel na přátelé..?
Jeho přítomnost je fajn..
Je roztomilý a milý...
A je to můj kamarád.
ČTEŠ
One of Seven - Taekook, Namjin, Yoonminseok
Fanfiction<Dokončeno> Sedm chlapců, cítící k sobě navzájem nenávist jsou zpečetěni osudem. Vesmír je vybral na ochranu světa a daroval jim moc. Jenže nejsou sami, jsou jedni ze sedmi skupin lidí s podobnou mocí, toužící po pomstě a bojích. Zvládnou to...