110. Kapitola

730 104 15
                                    

Taky máte takové tušení, že když dám pohled třetí osoby, tak že se něco pokazí?:))) 
Třeba jako Fallen Angel?:))
















Enjoy^^

----

Pohled třetí osoby ( ͡° ͜ʖ ͡°)

















Skupina mladistvých se ocitla u lesa na velké rovinné louce, kde tráva lehce tančila díky větru, jenž se lehce zvedal.

"Velké ticho, huh...?" prolomila ticho Emily, která držela za ruku svojí přítelkyni Ellie.

"Ještě jednou si musíme všechno projet.. Máme chvilku času než sem přijdou.." oznámil Jungkook a všichni přikývli a začali se domlouvat ve skupinkách, ve kterých jsou dvojice, či trojice podle tetování.


Jungkook šel o něco dál od skupinek lidí a zadíval se do dálky, kde viděl maximálně stromy, jelikož louku ohraničoval les.

Najednou cítil, jak si s ním někdo propletl prsty a ihned cítil vůni staršího.

"Jungkookie, máme to opravdu promyšlené.. Nemusíš se tak stresovat.." uklidňoval ho Taehyung a Jungkook si olízl rty.

"Víš Tae.. J-já jsem měl sen.. Byla tam babička, která mě varovala... Nevím co to znamenalo, ale ukázala mi i dokonce, co se může stát a já se tomu chci vyhnout.." říkal opatrně slovo za druhým, jako by se bál, že jediné slovo by mohlo způsobit pohromu.

"Říkáme ti to pořád.. Všechno je dokonalé, bude to dobré.. A to, co se ti zdálo.. Byl to jen sen a-" Jungkook se na něj otočil, ruce přemístil na Taehyungovy tváře a zadíval se mu do očí.

"Tae poslouchej mě.. Před několika měsíci jsem o kouzlech neměl ani ponětí! Myslel jsem si, že je to blbost.. A teď prostě si myslím, že i ten blbý sen může mít nějaký význam a nemusí to být jen sen.. Ty nevíš, co v tom bylo.. Nikdo to neví a to, co jsem tam viděl... Já-O-Tebe-Nemůžu-Přijít.. Rozumíš..? Ty jsi důvod proč žiju, proč chci žít... Nemůžu o tebe přijít, takhle ne..." 

"Jungkookie.." vydechl Taehyung a nechal, aby mu jedna neposedná slza sjela po tváři.

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat