95. Kapitola

794 121 23
                                    

"Dobře a pochytily jste něco..? Nějaká slabá místa těch z Evropy nebo tak..?" zeptal jsem se a nikdo z nich nepochytil nic..

"Jsou hrozně silní.. Získali dračí moc.. Nebo alespoň podle toho všeho to tak vypadá.. Mají tam spřízněné duše a smířili se s tím, hodně dobře spolu komunikují, důvěřují si.. Vypadá to, že nebudeme mít moc velkou naději.." 

"K-kdo to je?!" řekla vystrašeně jedna holka a ukazovala někam za mě, tak jsem se tam otočil a tam stála moje babička.

"Jungkookie.. Zlatíčko, hrozně se omlouvám, že jsem tu takovou dobu nebyla.." objala mě a já se usmál.

"To vůbec nevadí.. Chápu tě, nemůžeš tu být pořád.."

"Oh, zdravím děvčata.. Řešíte tu další klub?" všichni přikývli a babička si sedla vedle nás.

"Myslete.. Musíte mít strategii.. Takticky na to musíte jít a musíte je přechytračit! Není to těžké, jen stačí myslet a něco vymyslet!" zasmála se a nikdo z nás to nepochopil.

"Musíte být jednotní.. Jako jeden klub, musíte si navzájem důvěřovat a propojovat se dokonale.. Musíte si najít takové místo, kde bude pořádná zem pro Joonieho, lesy, kytky, tráva cokoliv pro Hoseokieho, voda pro Yoongieho a zase teplo se zvyšuje, takže pro Jiminieho máte taky obstaráno.. Musíte být tady na Zemi, abyste měli vzduch dostatečný i pro Jinieho.." zasmála se a poté se podívala na mě s Taem.

"Oh chlapci.. Dám vám radu..." zasmála se a začala se lehce rozplývat. Začal jsem lehce vnitřně vyšilovat..

"Díky překrytí dojde k něčemu, co vám dá moc..
Když se budeš ptát co to je, tak to nezjistíš..
Nepotřebuješ se zamyslet, protože odpověď znáš..
Jen musíš naslouchat hloubce své duši, která je spojená s tou Taehyungovo..." říkala v hádankách a než jsem se stihl zeptat co tím myslí.. 



Zmizela...

----

Nějaké nápady, co tím babička Jeon myslela? ^^ 

Tak se ukažte zlatíčka :3

A ne... Láska to není..


Opakuji...







LÁSKA TO NENÍ :)))

--> Častá odpověď, když jsem to někomu psala, byla 'láska'.. Huh

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat