"Tak teda po obědě!" zakřičel Hoseok na Jina, který šel s námi na oběd.
Domlouvali se, že půjdou ještě něco nakoupit k jídlu na dnešní sraz v 'klubu'. Vzal jsem si oběd a sedl si na své klasické místo co nejvíc vzadu a sám, ale to mě tak nějak zarazila Jinova ruka, která mě chytila za zápěstí.
"Sedni si k nám." usmál se na mě Jin a já si tedy chtěl sednout, ale vedle Jina si sedl Jimin a takhle to bylo furt. Někdo si někam sedl a já si tedy sedl k Taemu, který měl jako jediný volno vedle sebe. Byl jsem mezi nim a Yoongim.
"Tak fajn.. Za hodinu se uvidíme, ahoj!" rozloučili jsme se nějak všichni a já neměl co dělat. Jako vždy jsem šel do té třídy, ale najednou tam někdo byl.
"Tae? Co tu děláš?"
"Jo.. No, minule jak jsme se srazili, tak mi došlo, že sem chodíš.. Nebude ti vadit moje přítomnost?" lehce se usmál a já zavřel dveře a zakroutil hlavou.
"Stejně nemám co dělat, tak.. Nápad?" začali jsme přemýšlet, ale ani jeden z nás nevymyslel ani jeden nápad.
Celou hodinu jsme si tedy povídali a zapomněli úplně na čas.
"Sakra, klub začal před 15 minutama!" zaklel jsem a začal tahat Taeho za sebou.. Směr klubovna.
"Pardon kluci, nějak jsme zapomněli na čas.." vydechl jsem, když jsem otevřel dveře od klubovny a hned na mě a Taeho padlo několik pohledů.
"Co je?" zeptal se opatrně Tae a všichni začali kroutit hlavama a dělali že nic.
"Dobře.. Nějaké změny z minula..?" posadil jsem se na židli a většina si začala vyhrnovat rukávy.
"Mám taky pod tím velkým tetováním ještě malé.." řekl Jimin a samozřejmě všichni přikyvovali.
"Dobře no.. Má to někdo stejné?" zeptal jsem se, protože já s Taem to stejné máme.
Všichni si navzájem prohlíželi tetování a Jimin vypískl.
"Já s Hobim máme stejný!" Yoongi se k nim naklonil a pak vydechl.
"Já taky." řekl prostě a potom dokonce i Jin a Namjoon.
"Fajn.. Zjistil o tom někdo něco..?" nikdo nic neřekl a tak jsem vytáhl notebook, který tahám pro zvláštní příležitosti.
"Máte mobily? Zkuste něco najít nebo nevím.."
"Co knihovna..?" optal se opatrně Jimin a Namjoon se zasmál.
"Tam nic nenajdeme.." odpověděl mu Namjoon a Jimin sklopil pohled.
"No.. Budeme muset tam.. Nevím proč, ale nejde mi internet."
"Mně taky ne." připojil se ke mně Tae a ostatní taky.
"Takže knihovna?" přikývl jsem..
Stejně jsem měl pocit.. Jako bych měl jít do té knihovny..
Jako bych tam něco měl najít..
To se uvidí..
ČTEŠ
One of Seven - Taekook, Namjin, Yoonminseok
Fanfiction<Dokončeno> Sedm chlapců, cítící k sobě navzájem nenávist jsou zpečetěni osudem. Vesmír je vybral na ochranu světa a daroval jim moc. Jenže nejsou sami, jsou jedni ze sedmi skupin lidí s podobnou mocí, toužící po pomstě a bojích. Zvládnou to...