43. Kapitola

968 138 17
                                    

Když jsem se ráno probudil, tak jsem si všiml, že jsem se probudil těsně před budíkem, který jsem tedy vypnul a došel si vyčistit zuby. Když jsem se díval na kartáček, který tu měl minule Tae a nechal si ho tu, tak mi došlo, že tu včera přespal. Opláchl jsem si obličej a rychle se převlékl do něčeho, co se dalo nosit, přehodil přes sebe mikinu a seběhl schody.

"Takové energie a to si ani nesnídal.." zasmál se Tae a podal mi míchaná vajíčka na stůl.

"Wau.. Umm, děkuju." sedl jsem si za stůl a díval se na Taeho, který byl zakoukaný do dění venku z okna.

"Ty nebudeš jíst?"

"Už jsem jedl.." řekl mi a já se tedy pustil do snídaně.

Popravdě divil jsem se, protože jsem měl fůru času, takže jsem si jen dotáhl věci do školy do kuchyně a sedl si k Taemu, který byl opět mimo.

"Tae?" 

"Hm..?"

"Jsi v pohodě?" zarazil se a nic neříkal. Podíval se na mě a já viděl v jeho očích bolest.

"Ne.." vydechl a já se k němu přišoupl víc.

"Myslím si, že by sis měl dát na chvilku pauzu od všeho.. Nechceš jít třeba já nevím.. Do Aquaparku nebo na bowling? Cokoliv! A nebo si pustíme 10 hodinovou verzi Jinovo smíchu, protože mi to poslal nedávno Jimin, tak bych ti to mohl pustit a mučit se s tebou!" vypískl jsem a Tae se začal smát.

"To raději ne.. Stačí, když dneska proběhne vše v pohodě, já dojdu domů a zkusím prolézt do svého pokoje nějak nenápadně." řekl posmutněle a když tu bylo ticho a já se trošku zarazil, když se ke mně přibližoval.

Najednou ale někdo zazvonil..

"U-už jdu!" vykřikl jsem a došel ke dveřím, kde byl udýchaný Yoongi.

"N-nevíš kde je Taehyung? Na zprávy mi neodpovídá.. Na hovory nic a doma není... Jeho máma říkala, že doma nebyl přes celou-" Taehyung se rozeběhl ke mně a viděl Yoongiho, který se zastavil a oddechl si.

"Ty blázne.. Já tě jednou zabiju, víš jak jsem se bál?" řekl Yoongi a hned objal Taehyunga.

Jde vidět, že Yoongi opravdu miluje Taeho..

A Tae Yoongiho, protože hned co se odtáhl, tak Yoongiho políbil a ta vášeň s těmi city šly vidět úplně jasně.



A já cítil hrozný tlak na hrudi...




Žárlivost..?

----

Doufám, že tenhle příběh nijak neklame a popravdě? End mám lehce promyšlený, ale absolutně nemám páru kolikátá kapitola bude ta poslední :D Ale zatím se nedostáváme moc k dění celého příběhu, nebojte.. 



To začne :))) :D

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat