96. Kapitola

749 122 45
                                    

"Co tím myslela..?" vydechla jedna z holek, ale nikdo neodpověděl..

"Ani já sám nevím.. Musíme se zamyslet.. Díky překrytí dojde k něčemu, co vám dá moc..Když se budeš ptát co to je, tak to nezjistíš..Stačí se podívat tam, kde jsou nám ti nejbližší..Nepotřebuješ se zamyslet, protože odpověď znáš..Jen musíš naslouchat hloubce své duši.."

"CO TÍM TAK MOHLA MYSLET." vykřikl jsem zoufale a Tae mě objal.

"To vymyslíme.."

"Nemáme myslet.." řekl jsem, ale stejně jsem nad tím myslel..

"Holky!! Emily se vzbudila!" vykřikla Ellie, která byla celou dobu uvnitř s Emily.

Všichni tam přiběhli a my s kluky došli v klidu za nimi.

Emily tam seděla a všechny holky se s ní objímaly.

Najednou si ale všimla nás a zamrzla.

"Co tu dělají?!" řekla lehce naštvaně a Ellie jí uklidnila.

"Nekřič... To oni tě zachránili.. Jinak b-by.. B-bys to nepřežila.." řekla Ellie a Emily se na ní zvláštně podívala.

"Ty jsi pro ně šla..? Abys mě zachránila..? Pro naše nepřátele, kteří tě mohli zabít..?" říkala opatrně Emily a Ellie sklopila pohled.

"Blázne..." zasmála se Emily a objala Ellie, která jí to s radostí oplatila.

"Musela jsem jinak bych o tebe přišla.." řekla tiše Ellie, ale i tak jsme to všichni slyšeli.

"Děkuju hrozně moc.." 

Poté jsme všichni opět seděli u ohně, tentokrát i Emily a Ellie.. 

Opět jsem to zopakoval..

 "Díky překrytí dojde k něčemu, co vám dá moc..Když se budeš ptát co to je, tak to nezjistíš..Stačí se podívat tam, kde jsou nám ti nejbližší..Nepotřebuješ se zamyslet, protože odpověď znáš..Jen musíš naslouchat hloubce své duši... Co to k sakru může být.."

"Bláboly od té staré babky Jeon, Jungkooku.." zasmál se starý hlas za námi a já zamrzl a pomalu se otočil za sebe..






"D-dědo..?"


"To jsem ale starej dědek co?" zasmál se a já ho rychle objal.

----

Máte nějakou fav. 3 v BTS, na kterou bych mohla napsat někdy v budoucnu one shot ? ^^ 
Yoonseokmin se tu už objevil, takže někdo další ? ^^ 

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat