75. Kapitola

924 134 51
                                    

"Tak s tím ti pomůžu rád." řekl jsem s úsměvem a Joon mi úsměv lehce oplatil a vyšli jsme tedy k Jinovi domů.

"Jak mu to chceš vůbec říct?" zeptal jsem se Joona, který neodpověděl.

"No.. Heh, tak prvně bys mu měl říct to, že jsi nevěděl, co cítíš.. Musíš být upřímný, hlavně to.. On to ucítí, pokud budeš lhát, věř mi.. Jste-" ukázal jsem na ruku.

"Spřízněné duše." dořekl za mě Joon a já přikývl a zaklepal na dveře, ve kterých se objevil Yoongi.

"Ahoj Koo-" prostě jsem kolem něj prošel a zul si boty.

"Konečně." zasmál se Tae a začal mě tahat někam do kuchyně.

"Jimin se pořád omlouvá, nechceš mu odpustit..? Já jen, že i Yoongi se mi omluvil a prostě.. Chápeš.." řekl potichu a já si povzdechl.

"Já vím, že to možná přeháním.. Ale prostě mě to vytočilo.." Tae si vzal můj obličej do dlaní a zadíval se mi do očí.

"Chápu tě, ale.. Můžeš jim přeci odpustit.. Prosím? Musíme být jednotní.. Hlavně, když tu je ten další klub.." 

"Dobře, ale něco za to budu chtít.." usmál jsem se a on nechápal, tak jsem si lehce olízl rty a on pochopil a s úsměvem mě políbil.

"Jste tak sladcí až z vás dostávám cukrovku." zasmál se Jin, který akorát přišel z pokoje a my se od sebe odtáhli, ale ne úplně.

Moje ruka byla omotaná kolem Taeho pasu, za který jsem si ho více tiskl k sobě.

"Už ti je líp?" zeptal jsem se s úsměvem a on přikývl.

"Jo, ale pořád mám tu dí..ru.. Na hrudi.." vydechl a zadíval se někam za mě.

"J-jine.. J-já..." řekl nervózně Joon a já odstoupil, aby si to vyříkali.

"Hrozně moc mě to mrzí.. N-nevím proč jsem to řekl.. Hodně pro mě znamenáš.. J-já tě nechci ztratit.. Ta holka.. N-nechodím s ní, nikdy bych nechodil.." Joon se přiblížil k Jinovi, i když si nemyslím, že je to bezpečný, protože Jin vypadal dost naštvaně.

"J-já.. Ta pusa nebyl omyl.. P-pokud ano, tak.. T-takových omylů chci víc.. Nikdy jsem nepřemýšlel o tom, jestli bych si někdy zkusil něco s klukem... A-ale s tebou chci.. Prosím nech mě to napravit.. M-miluju tě.." dořekl Joon a Jin se k němu přiblížil.



Pak udělal něco, co jsem nečekal..






Vlepil mu silnou facku a hned ho chytil za tváře a políbil ho..

----

Taaak, další za dnešek :D BLÍŽÍME se ke smutu :)) :D 

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat