11. Kapitola

1.1K 129 19
                                    

"Dostali jsme se do stejného klubu, který teda vede Jungkook a jinak jsme ve stejné třídě a dokonce i spolu sedíme." usmál se Taehyung a já pouze přikývl.

"To je skvělé!" vypískla mamka a opět jsem jen přikývl.

No... Skvělé to hele není..

Ani nejhorší.

"Hádejte kdo je domaa!" zařval táta a mamka ho šla hned pozdravit.

"Dobrý večer, jsem Taehyung." představil se Taehyung a s tátou si podal ruku.

"Jsem Jungkookův táta, ale narovinu.. Asi jako téhle.." to poslední zašeptal a ukázal NENÁPADNĚ na mamku.

"Netykej mi.. Jsem Kwan." Taehyung přikývl a hned mamka začala něco říkat a bla bla bla.

Já jsem šel s Taehyungem do pokoje a hned jsme nevěděli co dělat.

"Hraješ hry?" zeptal jsem se ho a on se usmál a přikývl.

Popravdě.. 

Jeho úsměv se mi líbí..

Co.. 

To.. 

Melu.. 

Je to člověk, kterej mě zmlátil jen tak. Nemysli na něj jako na kamaráda.

Hráli jsme asi hodinu a půl a potom jsme byli celkem unavení.

"Půjdu do sprchy první, budeš tam mít už připravený ručník.. Zatím no.. Něco dělej." mávl jsem nad tím rukou a šel do koupelny, kde jsem se samozřejmě zamkl a dal si pořádnou sprchu. Prsty jsem si přejel přes tetování, které jsem měl na pravé ruce na zápěstí.. Na straně jako je dlaň.. Je to opravdu ta kladná strana Yinu a Yangu.. Ale proč má Taehyung tu zápornou část? A hlavně.. 

Proč pod tím máme stejný znak?...

Mám tolik otázek, ale žádnou odpověď.. Prostě jen zatřepu hlavou, vypnu vodu a vylezu ze sprchy. 

"Do háje!" zaklel jsem, když jsem zjistil, že mám oblečení vedle.. 

K sakru..

Ručník jsem si obmotal kolem pasu a vylezl tedy z koupelny a šel si pro oblečení.

Taehyung si mě všiml a díval se na mé odhalené tělo.

Popravdě..

Nestydím se za své tělo, proč by taky. Však posiluju, nějaké svaly se tam rýsují, ale i tak jsem se začervenal a ten jeho pohled mě štval.

"Jen jsem si zapomněl oblečení.." řekl jsem trošku tišeji a periferně jsem viděl, jak si Taehyung skousl ret.

Vzal jsem věci a opět šel do koupelny, ze které jsem vyšel už oblečený.. Nudil jsem se, tak jsem si vzal mobil do ruky a díval se na nějaké videa a poté jsem viděl jak Taehyung vyšel z koupelny..

Taky v ručníku...

One of Seven - Taekook, Namjin, YoonminseokKde žijí příběhy. Začni objevovat